صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

موضوع انشا : عمه

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

خب از چی بگم؟

اول از همه از یه خبر...به نظر تون...حتی یک درصد...یه کوچولو...حتی در حد شایعه... به من میاد که....میاد که....ممممممم....خب چیزه...میاد که.... عمه بشم؟؟؟؟!!!!!

حالا چه بیاد چه نیاد به هرحال من دارم عمه میشم :)))))

زن داداشم داشت باهام درد و دل میکرد...می گفت زوده...

اما به نظر من اصلا نیست...درسته 6 ماه از عروسی شون گذشته... اما هردوتاشون کم کم سن شون میره بالا...همسن هاشون حداقل دو سه سال پیش ازدوا کردن و قاعدتا طبیعی بوده که تا الان بچه دار نشن...اصلا از اون گذشته داداش من بچه دوس داره :))))

می گفت نگران حرف مردمه....اما من دوباره توی جلد روانشناسی م فرو رفتم و گفتم به حرف مردم چیکار داری؟ خدای نکرده که نه غیرشرعی بوده نه خلاف شرع...خدای نکرده!

کاملا قانونی و شرعی...عاقا اصلا به مردم چه ربطی داره کیا کی میخوان بچه دار شن؟! O_o

از حال و هوای این روزا بگم...میشه گفت تقریبا یک نواخت... تنها همدم من نیلوفره...همونی که همیشه هم بوده...هنوزم هست! و بعدا هم خواهد بود

تنها کسی که به شوق اون صبحا از خونه میزنم بیرون و وقتی به پنج شنبه و جمعه میرسیم برنامه ریزی میکنیم که حتما سه چهار ساعتی چت کنیم :)

تنها کسی که وقتی به مشکل میخورم به اون میگم و اون همیشه بدون اینکه خسته شه بدون اینکه به فکر منافع خودش باشه راهنماییم می کنه

حال و هوای عید اصلا حس نمی شه...انگار مثلا چند روز تعطیلیه! نه عید!

درکل فک کنم همون لفظ "یکنواخت" براش مناسب باشه

چند روز پیش که با نیلو حرف میزدیم فهمیدیم که نسبت به یکی دوسال پیش خعلی فرق کردیم... سال اول...وقتی تموم وقت مون با حرف زدن راجب پسرا می گذشت (صادقانه گفتم...سوءتعبیر نشه) ...سال دوم...وقتی همش به فکر دور دور بودیم...

و اما امسال...خیلی کم پیش میاد اسمی از پسر توی حرفامون زده بشه... نمیگم بیخیال دور دور شدیم...نه اصلا... ولی لااقل دیگه برنامه ریزی نمیکنیم کلاس ساعت آخرو جیم بزنیم و بریم بستنی بخوریم...

انگار عاقل شدیم :) شاید استرس کنکور..شاید استرس امتحان نهایی...اینکه من و نیلو بخاطر اینکه از هم جدا نشیم حتما باید هردومون تهران قبول شیم..و واسه همین هم سخت کوشانه درس بخونیم...

نمی دونم..هرچی که هست...دلم یکم از شادابی و مسخره بازی های سال اول رو میخواد...

امروز مدرسه  کلاس داشتیم تا 6... وقتی اومدیم بیرون رفتیم بازار که من واسه تولد داداشم کادو بخرم...خوشگل هم هست خدایی :) دیگه وقتی سلیقه دوستای گلم هم باشه نور علی نور می شه (نیلو جانمان و زهرا)

پونزده روز تعطیلی عید دلم واسه نیلوفر تنگ میشه :(

برای شما هم...برای نوشتن هم... :(

  • zeinab a.m

نظرات  (۱)

به به مبارکه
واقعا تبریک میگم.
حس خوبیه واقعن.
سعی کن به خودت القا کنی که عیده نه تعطیلات معمولی
و تا میتونی خوش بگذرون.
خوش باشی
(:
عیدت هم پیشاپیش مبارک
(;


پاسخ:
مرسییییییی :)
عید شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">