صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دندانی باید کشید!

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

اوممممم سلام...

اینجانب یک عدد زینبِ دهن سرویس شده هستم :)

عاقا رفتم دکتر...واسه پروسه ی ارتودنسیم باید چهارتا دندون بکشم =|

امروز اولین دندون کشیدنم بود...مث چــــــی می ترسیدم...خیلی هااااا!

عاقا من نشستم رو صندلی...ضربان قلبم هی میزد هی میزد...اعصاب سمپاتیکم شدیدا تحریک شده بود و هی هورمون کورتیزول (که همون هورمون مبارزه با سختی ها و مصائب هستش) از غده های فوق کلیه م ترشح می شد...در حدی ضربان قلبم شدید بود که این صندلی دندون پزشکی هم از تکون های قلبم تکون میخورد =|

هوچی دیگه اومد آمپول سر کننده رو برام زد...منم که شدیدا ترررررررسو.... پامو فشار میدادم که دردش کمتر شه...یه ربع نشستم تا سر بشه و بعد یه چی انداخت زیر دندونم و انقد به بیرون هولش داد تا در اومد.... ولی خب باید اعتراف کنم اونقدری که من ازش میترسیدم و حس میکردم درد داره ، ترس و درد نداشت!

الان من یه دندون ندارم :(

عاقا روم نمیشه بخندم :(

دوشنبه هم باید پلاک هامو عوض کنم..فک کنم رنگ سبزآبیش خوشگل باشه :)

 

ممممم یکشنبه بعد ار سه روز تعطیلی دوتا امتحان داریم...یکیش شیمی که عاشقشم و هرچقد بخونم ازش خسته نمیشم

یکی هم ادبیات که شدیدا ازش متنفررررررم

 

امروز زنگ آخر پرورشی داشتیم...زنگ تفریح یکی از بچه ها داشت شیرکاکائو میخورد....وقتی تمومش کرد بطری شو ازش گرفتم تا زنگ بخوره...بچه های پایه رو جمع کردم و نشستیم وسط کلاس...جرئت حقیقت بازی کردیم :))))

وای خدا خیلی بازی خوبیه...یاد عید 92 افتادم که با سینا و پریا و نگین و مهدیس و دیاکو و نیما بازی کردیم...آخییییی...خیلی خوش گذشت..همش میفتاد به من و نیما...خلاصه جاتون خالی آمار تک تک دوست دختراشو درآوردم :)))

البته بماند که سینا هم تلافی کرد :) ولی من اون موقع پاااااک بودم :) به جان خودم :)

امروز اما وقتی ته بطری به من افتاد...پته م حسابی افتاد رو آب :) من جرئتشو نداشتم که جرئت انتخاب کنم بچه های کلاس خیلی کله خراب بودن نمیشد باهاشون مقابله کرد درنتیجه تریجح دادم رازم رو بدونن اما سالم بمونم :))))

میگم یه خورده از خون دندونم رفت ته حلقم...به نظرتون چند درصد امکان داره خون آشام شم؟!

  • zeinab a.m

نظرات  (۵)

  • فروهرو فرداد
  • دندون سخت ترین قسمتش امپوله دیگه وقتی سِر بشه که ادم هیچی نمیفهمه
    امپولم الان دندون پزشکا یه روشی دارن موقع امپول زدن دستشونو تکون میدن تزریق میکنن!!
    بعد دردش میاد پایین

    کلا قسمت اموپولم چند ثانیه هست به یه دقیقه نمیکشه
    کاش منم اخر یه داستانم مث تو بشه کاش

    حالا اصل قضیه رو بعدا تعریف میکنم
    پاسخ:
    سلام سلام خوش اومدی مزیّن کردی :)
    اره من ی دکتر داشتم قبل ارتودنسیم اول یکم میریخت رو لثه م بعد آمپولشو میزد :)
    منتظرم تعریف کنی
    بدم میاد از مشکلات و مریضی های دهان اه اه خخخخخخخ
    من برگشتم
    پاسخ:
    منم منم
    به خوش برگشتی :)
  • یسنا یسنا
  • به به...
    انرژی میگیرم مطالبت رو میخونم...در مورد خون آشام بودنت که شک نکن،در مورد علاقه ات به شیمی باید بگم من هم شیمیستم،سعی کن به عنوان رشته ی دانشگاهیت ادامه اش ندی،آینده نداره تو این مملکت،اما ادبیات که من بر خلاف شما عاشقشم...
    پاسخ:
    چه خوب که انرژی میگیری
    جدی؟ :( چرا اخه؟ :( من نرم شیمی ناامید میشم :(
  • یسنا یسنا
  • راستی ارتودنسی...خوشبحالت...منم یه روزی آرزو داشتم ارتودنسی کنم،که دکتر محترم گفت ارتودنسی تنها واسه تو جواب نمیده،باید لثه ات و فکت رو عمل کنی و بعد اورتودنسی،من دندونام تو یه ردیفه،از این بابت مشکلی ندارم،فقط فک بالام کمی جلو هستش که البته آقای همکار گفت اگر بخوای دست به فکت بزنی،پشت گوشت رو دیدی،منم دیدی...منم کلا بیخیالش شدم...
    پاسخ:
    اره منم باید جراحی کنم که نمی کنم :)))))))دکترمم گفت یه جوری با ارتودنسی برات درستش میکنم
    خخخخخ جدی آقای همکار گفت؟ چه باحال :))))))))
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • سلام
    حدود پنج خط شرح حال دلتنگی من و دندون عقلم رو براتون نوشتم
    تا خواستم ارسال کنم انگشت شصتم خورد به یکی از دکمه های سمت چپ موس ...
    همه چیز برگشت سر جای خودش (الان سگرمه هام از دست شصتم درهم و پایینه)
    فعلا
    ...

    پاسخ:
    اووووووف چه بد... :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">