صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

نوستالژی لباس!

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

میدونی چه حسی خییییییلی خوبه؟!

اینکه صبح وقتی داری با چشم خوابالود میری صورتتو بشوری که بری مدرسه یهو چشمت یه یه خروار لباس رنگارنگ میفته که مامانت داره مرتب شون میکنه...یهو چشمت اینجوری O_O میشه...یکم که دقیق تر میشی میبینی چقد آشناس

بعد میری جلو تر میبینی عههههع اینا که لباسای زمان فینقیلی هاته :)))))

ذوق زده میشی خواب از سرت میپره زودی صورتتو میشوری و بعد میگی مامان این لباسارو جمع نکن تا من از مدرسه بیام

بعد که میای خونه تک تک لباسارو نگا میکنی...حتی حرفای داداش هم موقع پوشیدنشون یادت میاد

وقتی شلوار نارنجی تو میپوشیدی و داداش بهت میگفت مث هویج شدی :))))

یا وقتی بلوز صورتی و سفیدتو میپوشیدی و بهت میگفت پلنگ صورتی

یا اون لباس آّی نارنجیه که هروقت میپوشیدی بهت میگف کارت شارژ همراه اول :)))))

هعــــــــی داداشی دلم برات تنگ شده :(

امیدوارم زندگیت با خانومت پر از شادی باشه و همیشه دل درد داشته باشی! البته از خنده ی زیاد!

منم میام پیشت شک نکن فقط یک سال و نیم دیگه....

دعا کنید برام باشه؟ لازم دارم دعاتونو

که به هدفم برسم...میگن اگه هدفت رو همش جلوی چشمت بذاری و هی بهش نگاه کنی و به خودت امیدواری بدی بالاخره بهش میرسی...

اما من نمیدونم چطور شیمی یا داروسازی دانشگاه تهران رو همش جلو چشمم بذارم =|

  • zeinab a.m

نظرات  (۱۱)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    :) مغسی
  • آقای میم عین
  • کاری نداره که!
    یه ورق قرص آدولت کُلد بذارید روی میزتون تا همیشه دارو سازی دانشگاه تهران جلوی چشمتون باشه :))
    پاسخ:
    :)))))))))
    نمیشه ترامادول بذارم؟!
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    این که هدف داشته باشید خیلی خوبه و برای هدفتون تلاش بسیار کنید
    اما اصرار زیاد هم نداشته باشید
    اگه به نتیجه نرسیدید خسته نشید و تلاش رو ادامه بدید
    و بازهم اگه نشد حتما بدونید صلاح شما این نبوده که توی اون رشته قبول بشید

    و اما در مورد لباسها که چقدر خاطره برای آدم زنده می کنند این لباسها
    داشتنشان و دیدندشان آدم را زنده می کند انگار
    پاسخ:
    اره اتفاقا دبیر زیست مون همیشه میگه هرچی آوردیدراضی باشید ولی سعی کنید بهترین رو بیارید
    ممنون از نظرتون
  • آقای میم عین
  • حالا آدولت کُلد به یه دردی می خوره اما ترامادول چی؟!
    من که اصن نمی دونم چی هست D:
    پاسخ:
    چیز خاصی نیست بهش توجه نکن :)))))) 
  • بچه همین جا ...
  • خخخ بزرگ بشی میفهمی ترامودل چیه

    بازم خخخخ تبت هم نازکه حالانمیشه درس دیگه ای دانشگاه دیگه ای بیاری جون من 

    پاسخ:
    ترامودل ؟؟!!!!
    همین الانشم میدونم ترامادول چیه =|
    میخوای فرمول شیمیایی ش هم بهت بدم؟!
    شما جون خودتو قسم نده من به رشته ام راضی ام =|

    سلام

    خوب یه روز بیا دانشگاه تهران برو از دانشکده علوم عکس بنداز بذار یه جا که زیاد ببینیش..

    خونه تون تهرانه؟

    اگه خواستی من می تونم برات عکس بندازم

    ولی چجوری بت برسونم؟

    پاسخ:
    خیلی فکر خوبیه *فاطمه* جون
    من تهران نیستم اگه لطف کنی و شما برام عکس بندازی ممنون میشم
    میتونی بفرستی به ایمیلم؟!
  • بچه همین جا
  • ماشاالله

    بده بسازم هههه

    پاسخ:
    =|
    الهی!
    آره خیلی حس خوب و قشنگیه!
    من داداش ندارم ولی یه عمو دارم دقیقا مثل داداش تو بود!
    هر رنگ لباس می پوشیدم یه لقب بهم میداد :)))

    راستی چرا اینقدر دلتنگشی؟ مگه نمی بینیش؟:(

    داداش داشتن به نظرم باید یه حس خوب باشه!من خیلی دوست داشتم یه دونه داشته باشم اما قسمت نبود دیگه :)
    مام راضیم به رضای خدا :)

    و اینکه خیلی راحت شیمی و داروسازی رو جلو روت بزار!
    همیشه به این فکر کن که:
    شیمی و داروسازی دانشگاه تهران از رگ گردن به تو نزدیک تر است D:
    پاسخ:
    داداشم دو ماه پیش ازدواج کرد و قرار بود خونشون نزدیک خونه ما تو همین شهر باشه...اما شغلش جور شد و خونشون رفت تهران

    بلی بلی داداش حس خوبیست :)
    اما من برعکس تو همیشه دوس داشتم عمو و دایی یا خاله مجرد داشته باشم :)
    که اینطور!ایشالله خوشبخت باشه :)

    + پس من هیچ وقت نمیتونم این حسو درک کنم :)

    +آره اینطوریم خوبه...من یه دایی دارم 7 سال ازم بزرگتره :)))
    تا پارسال که مجرد بود و همینطور الان خیلی باهم گرمیم!
    یه چیز خوب که تو خانواده مادریمه اینه که بعد ازدواج تغییر زیاد نمی کنن!
    صمیمیتشون مثل قبله
    من با خاله و دایی هام خیلی گرمم...باهاشون باشم بهم خوش میگذره ;-)
    پاسخ:
    ایشالله همیشه خوش باشی دخی گل

    چرا گفتی زهرا؟؟؟؟؟؟؟

     

    آره برات چند تاا عکس می گیرم می فرستم

     

    ولی یکم طول می کشه چون این کی دو هفته چندتا همایش هست و دانشگاه نمیرم

     

    اولین فرصت عکس می گیرم و برات می فرستم

    پاسخ:
    عه... :) اونموقع داشتم وب زهرا رو میخوندم فکرم درگیر مطالبش بود همزمان هم تایید میکردم :)
    ببخشید فاطمه جونم :*
    مرسی عزیز دلم...زحمت شد برات :*
    ذوق زده برا یه لحظش

    من یه سری عکس از خودم و دایی هام و حتی بابا بزرگم دارم کلی با دیدنشون حال کردم همین هفته پیش

    لباس که جای خود دارد یادش شاد

    پاسخ:
    بلی بلی من نیز حتی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">