صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

شاد استم :)

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

اهم

سلام علیکم :)

من بازگشتم...

پریروز دوبار خواستم آپ کنم...متنو کامل نوشتم... یه بار با تبلت دخمل خاله ی گرام...که هرچی SEND رو میزدم نمیشد...

یه بارم SmS یی که که ارسال شد تحویلم داده شد ولی الان که اومدم نگاه کردم دیدم چیزی آپ نشده :|

در هر حال :)

امروز امتحان زمین شناسی داشتیم و شیمی...زمین شناسی که اینترنتی بود توی کارگاه مدرسه هرکس با یه سیستم...در نتیجه اصلا امکان تقلب وجود نداشت! البته قید کنم که ما اصلااااا اهل تقلب نیستیم...بهله ما از اون خانواده هاش نیستیم :))))))

که اینجانب 7 شدم از 20 خخخخخخخ

اما عوضش یکی دوتا از ایراد های نرم افزار رو به آقای صلواتی اطلاع دادم که بسی مچکر شد از من :)))) و چقد ذوق مرگ شدم از اینکه گفت شما اطلاعاتت بالاس ^__^

خلاصه قراره که 4 نمره به هممون اضافه کنه و من میشم 11 :)

شیمی هم که اصلا نخونده بودم...اصلا! رفته بودیم سیتی خودمون ...وقت نشد بخونم

اما خب از 12 با اکتاسب نمره 10.5 خوشحال گشتم

دیگه جونم براتون بگه...آهان...نیلووووو سالاد ماکارونی خیلی خوشمزه بود میخوااااام (B

راضی ام از اینکه این هفته رو کامل زن داداش خونمونه...هرروز میریم بیرون کلی می خوشه :)

 

 

+ بهتر که اون دوتا پست قبلیم نیومد...غمگین بود

  • zeinab a.m

نظرات  (۲)

از بس خ. خونی دیگه
خخخ شوخی کردم بابا عصبی نشو اصن من خر خون خوبه؟
پاسخ:
خو حالا مگه چی گفتم :))))
من گاو خونم خر خون نیستم...گاو دوس دارم :)
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • : ) labkhande aghaye salavati bud :)))) chetori monshi????khhhhhhhhhk....miki mos hers khurd ay khurd...:)))) a
    +mam darim
    +bokhuresh:))))) salad makaruni bishoooooooooooor manzorameeeee
    in 2 ta + ro pak kon bad taiid kon
    پاسخ:
    ولش کن پاک نشد :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">