صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

یه سالیـــــه...

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

میگذرد این روزها...

چقدر این آهنگ آرمین رو دوست دارم 3>

من هنوزم تو فکرتم یه سره
فقط امیدوارم این روزا بگذره
میدونم حال تو بدون من بهتره
چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره...

نگو که حالا  حال ِ جفتمون یکیه
تو الان کردی به کس دیگه تکیه
تو سرم پُر از مشغله فکریه
که چرا اصلا دوست داشتن این شکلیه
چرا اصلا هیکشی باهات رو راست نیست
اونهمه صداقتت با من کو راستی
چرا هرکس که بازم دم از عشق میزنه تو نمیتونه تا تهش پای اون وایسی

 

اینجا مخصوصا:


منو گذاشتی و رفتی ، بگو چرا؟
واسه اینکه عشق و حالت بیشتر باشه به راه؟
حال و روز منه ساده رو نگاه
موندم تنها با یه عالمه چرا
ببین یه چیزیو حالا دارم بهت میگم
من سیاهی رو ، توی دلت دیدم


اونم یه روزی میکنه تورو ولت بی رحم
میگی دوستم داری ؟ باشه بهش میگم
(هــــه)

 

این روزام فقط با درس خوندن می گذره...درس =+ آهنگ!

امیدوارم لااقل ترم اول رو نمره های خوبی بگیرم...اگه مثل پارسال بشه کههههه دیگه هیچی :)

جدیدا خنده هامون خیلی زیاد شده با نیلو...به همه چی می خندیم...همه چی!

امیدوارم خنده هامون همیشه بمونه...همیشه ی همیشه!

  • zeinab a.m

نظرات  (۲)

امیدوارم همیشه شاد باشی :)
رفیقتم شاد باشه و هی با هم بخندین :)
پاسخ:
مچکراتم :)
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • mimonim ghamet nabashe simi:)))))))))
    پاسخ:
    :)
    سیمی و کوووووووفت =))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">