صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

پتاسیم

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امروز یه چیز خیلی باحال فهمیدم....

مطمئنا کلمه ی "زهرمار" رو زیاد شنیدین...

خیلی ها ناراحت میشن...خب آره شاید حرف خوبی نباشه

اما بیاین از یه دیدگاه دیگه نگاه کنیم...

زهر مار سرشار از عنصر پتاسیم می باشد!

پتاسیم که فحش نیست؟ هست؟ =))))))

بیاین از این به بعد به جای به کار بردن این کلمه نا به هنجار از کلمه "پتاسیم" استفاده کنیم : )

هم قشنگ تره هم فحش نیست هم کسی نمیفهمه

بعدازظهر رفتم دندونپزشکی...به کسی نگین ها ولی شدیدا می ترسم!

آقای دکتر حسابی به دلم نشست...بهش میخورد مهربون باشه...قراره دندونامو ارتودنسی کنم..ایشون هم لطف کرد و گفت دوتا از دندونای بالاتو باید بکشی =|

خدا اخه من چیکار کنم

دوشنبه اولین جلسه رسمی دندون پزشکیه

یا خدا رحم کن : ))))

  • zeinab a.m

نظرات  (۶)

من خودم ارتودنسی کردم
نترس اصلا درد نداره
پاسخ:
واقعا؟
مرسی دلگرمی دادی : )
بالا پایین با هم میخوای سیم بکشی؟
پاسخ:
بلی
برا من فقط بالا فاصله داشت ک الان درست شده
خدا خیرشون بده واقعا :)
پاسخ:
من باهاش مشکلی ندارما :)
از این دندون کشیدنش میترسم...دوتاااا باهم
لینکی
پاسخ:
: )
سزیم با حال تره ها چون ...

پاسخ:
چون؟؟؟؟
خوب من بیشتر سزیم دوست دارم !!!

پاسخ:
باش : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">