صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

17 سالگی

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

یه سریا هستن...

پروفایلشونو که نگاه میکنی میبینی همه ش فاز غمه...!

آخه یکی نیست بهشون بگه عزیزم چرا ناراحتی؟ فوقش یکی از اون آدمایی که اسباب بازیت بودن رو از دست دادی دیگه!

ببین... 

یادم نرفته اون موقع هایی رو که شب و روز آویزون بودی که با من باش! اما الان... حتی حاضر نیستی عذرخواهی هم کنی؟! هــــه

به قول تتل این تیکه هایی که بهم میندازی؟ خودم نوشتمشون رو کاغذ! آررره!

بهم میگفت برام مثل مورفین میمونی....فک کنم آنتی ژن های بدنش به مورفین حساس شدن که دیگه سراغی ازم نمیگیره

بچه که بودم خیلی دوس داشتم 17 سالم بشه...نمی دونم چرا

16 و 18 هم قبول نداشتما فقط میخواستم 17 سالم بشه...فیلم زیاد دیده بودم...دخترای 17 ساله توشون خیلی شاد بودن...رفتاراشون رو دوست داشتم...اما دو چیز رو فراموش کردم قبل از آرزو بهشون فکر کنم:

1 . اینکه اونا فیلم بودن!!! نه واقعیت

2 . و یادم رفت به این فکر کنم که اون فیلما مال اروپا و آمریکا بودن...نه ایران...

یادم نبود به این فکر کنم 17 ساله های ایران همه از دم دپرسن!یا یادم رفت به این فکر کنم میانگین سن اونایی که از خونه فرار میکنن 15 تا 20 ساله

یادم رفت به این فکر کنم که 17 ساله های ما انقدر درگیر دوستی با جنس مخالفن که روش زندگی کردن رو یادشون رفته!

الان 17 سالمه...و برخلاف رویاهای بچگیم ؛ این سن اصلا چیز خاصی نیست...یه عدده که فقط 365 روز واست کاربرد داره و بعدش...!

  • zeinab a.m

نظرات  (۴)

بعدش میبینی همش چرت بود
اصن کل زندگی چرته
زیاد نباید تحویلش بگیری
چون شاخ میشه
ایران با همجا فرق داره
میخوان ب همه بگن فقط ما ادمیم شما نیستین
ههه.... زندگی ما داریم....
پاسخ:
من قصدم توهین به ایران نبود...شعار نمیدم ولی واقعا عاشق ایرانم!!! هرچند که فکر نکنم کسی بناشه کشورای خارجی رو دوست نداشته باشه اما واقعا توی ایران به جوونامون خیلی ظلم شده
اصلا شما خوبی ایرانم برای شما
ازاد باشیددد
پاسخ:
:)
slm mataleb shoma allieh movafagh bashid
پاسخ:
سلام ممنون :)
خوش اومدی

ببخشید میشه یه سوال بپرسم؟؟؟(:

میپرسم.......

شما هوادار تتلو هستین؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بپرس : )
نه نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">