صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دینگ دینگ زینب صحبت میکنه

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

کی گفته زندگی سخته؟

زندگی خیلی آسونه...زندگی خیلی خوبه...زندگی خیلی شیرینه...فقط تنها مشکلی که هست اینه که ما نمیتونیم اون قسمت هاشو راحت پیدا کنیم :))))

عاقا اینجا باد و بارون و سرما و اووو همه چی دست به دست هم داده :) به نظرتون فردا مدرسه تعطیل نمیشه ؟ خخخخخ

وای نه دلم نمیاد تعطیل شه...آخرین سال دانش آموزیمه...دارم از لحظه لحظه ی بودنم توی مدرسه لذت میبرم...

یه سری هارو که میبینم تو کلاسمون اصلا امیدوار نیستن به کنکور...دقیقا همونایی که از کنکور یه غول بزرگ بی شاخ و دم ساختن... اصلا آدمو از زندگی ناامید میکنن...و جالب ترش اینکه وقتی بهشون میگم به هیچ وجه حاضر نیستم دانشگاه آزاد درس بخونم حتی اگه رشته پزشکی باشه ( البته هرچند من نه پزشکی میخواستم نه پزشکی میخوام) یه جوری آدمو با بهت نگاه میکنن...یه دقه حس میکنم قطع عضوم خدای نکرده :|

خب اقا من از دانشگاه آزاد خوشم نمیاد اولا...دوما حاضر نیستم ترمی چند میلیون پدرم خرج کنه بخاطر تحصیل من! اون وقت خای نکرده اگه موفق نشم کل زحماتش بر باد بره... اینه که تنها اولویتم دانشگاه سراسریه... بخدا به رتبه ی 10 تا 12 هزار هم راضی ام...اما بتونم تهران قبول شم...نیلوفر تهران رو قبوله...مطمئنم...و براش ارزوی موفقیت میکنم....این وسط منم که دلم نمیخواد از نیلوفر جدا شم...که این 4 سال دوستیمون با دانشگاه رفتن مون کمرنگ یا حتی قطع بشه :(

شما هم دعا کنید...حتما میام خبرشو بهتون میدم :)

 

دیگه چی بگم؟ هوممممم هیچی :)

شاید بیشتر بنویسم

دوستتون دارم ^_^

 

  • zeinab a.m

نظرات  (۳)

ایشالا که نظر آخریم درباره کنکور اومد
؟!!
یا نه؟
پاسخ:
اومد :)))
  • ٭★ زهرا★٭
  • به به سلام زینب جان من
    چطوریاتی رفیق؟ ظاهرا که همه چی خوبه و بت خوش میگذره...خیلیم عالی :)

    منم مث توأم...یعنی دقیقا مث خودت فکر میکنم و میگم آزاد نمیرم ولی دوست دارم یکی از دانشگاهای تهران قبول شم...
    ان شاء الله که موفق میشی همین اعتماد به نفسو داشته باش و برو جلو که به امید خدا قبولی خواهری...
    و من الله توفیق :****
    پاسخ:
    ،دای تو بشم زهرا جونم...
    انشالله هم تو هم من دانشگاه تهران قبول میشیم *_* هرکدومش که شد و یه رشته عالی ^__^
  • ٭★ زهرا★٭
  • خدا نکنه عزیزم:***
    حالا دانشگاه تهران برا من خیلی دوره ولی ان شالله هرچی به صلاحه ؛)
    امیدوارم قبول شی دانشگاه تهران عزیزم :*
    پاسخ:
    :-*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">