صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

اندکی شرمندگی

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سلام...

بی معرفت ترین عضو بلاگ دات آی آر اومد :-2-15-:

میدونم...سر نمیزنم...حس و حال ندارم...خیلی بد می باشم خلاصه : ) ببخشید اینجانب رو :-2-35-:

خب از چی بگم؟

اوم امروز کارنامه دادن! :-2-31-:

خیلی بد شدم ولی خب نظری ندارم...چون تلاشمو کردم... نشد خوب بشم دیگه....:-2-39-:

16.62 :-2-33-:

البته حساب که کردم چند صدم کم دادن بهم...فردا اعتراض میزنم ببینم چی میشه...

نیلو دوباره سوگند رو امتحان کرد...و متاسفانه باز هم برای بار دوم سوگند به بدترین حالت ممکن از این امتحان بیرون اومد!

واقعا فکر که میکنم میبینم اصلا تو انتخاب دوست خوب نیستم! که البته نیلوفر جای خود دارد

وقتی پارسال ارغوان که صمیمی ترین دوستم بود و زیرآب منو زد...! اونم سره چی...سر یه پسر که توی لاین بود!!! :-2-22-:

امسالم که سوگند..البته سوگند مشکلش با من نیست ولی خب بازم به هرحال انتظارشو نداشتم با جمع 5 نفرمون که خیلیا حسرتش رو میخوردن اینجوری کنه : ) اونم دوبار : )

من یه عادتی که دارم اینه که زود فراموش میکنم! زود میگذرم...زود می بخشم! :-2-28-:

تازگیا واسه کنکور استرس گرفتم! انگار از موقع امتحانای امسال فهمیدم که کنکور سخته و باید استرس داشت!

نمیدونم... وای یعنی میشه یه روزی بیام اینجا بنویسم داروسازی قبول شدم؟ اونم تهران؟! :-2-16-:

البته من به شیمی و علوم آزمایشگاهی و ژنتیک و زبان هم راضی ام خخخخخخخخخ :-2-06-:

اگه زبان بخونم حتما حتما باید دانشگاه تهران باشم...خیلیا بهم میگن زبان بخون...اولین نفر هم که کلی اصرار داره داداشمه...

خدایی تعریف از خود نباشه هم استعدادش رو دارم و هم علاقه ش رو...

اما حس میکنم آینده نداره!

درسته دخترم و اول و آخرش شغل نباید برام مهم باشه اما من نه طاقتم میگیره تو خونه بیکار باشم و نه اینکه دوس دارم برای پول به کسی وابسته باشم :-2-37-:

مثلا داروسازی اگه بیارم میتونم داروخونه بزنم که خیلی شغل خوووووبیه...یا مثلا علوم آزمایشگاهی یا ژنتیک...و با توجه به اینکه آزمایشگاه تشخیص ژنتیک توی ایران فقط یه دونه س و اونم مال نیروی انتظامی تهرانه اگه من بتونم توی علم ژنتیک که خیلی هم بهش علاقه مندم موفق بشم میتونم آزمایشگاه تشخیص ژنتیک بزنم...(ایشالله) هم اینکه کلی آدم شاغل میشن...هم اینکه تشخیص ژنتیک و بیماری های ژنتیکی راحت تر میشه و بیماری هایی که منشأ اون ها عوامل ژنتیکی باشه شناخته میشه و دیگه انقدر بچه بیمار به دنیا نمی آد....و هم اینکه کلی توی منطقه صدا میده!! :-2-35-: به جان خودم دنبال معروف بودنش نیستم...ولی خب.. : )

 

دیروز از طرف مدرسه رفتیم سیرک...آقا یه پسره اونجا بود...از اون مدلایی که من عاشقش میشم :-2-22-:

جلیقه پوشیده بود و از این کلاه شاپو ها.... البته از اونایی بود ک برنامه اجرا میکرد ها

بعد اینکه نصف بچه های مدرسه عاشقش شدن خخخخخخ :-2-06-: مجری که اسم و فامیل اونو گف همه حفظش کردن! خلاصه فک کنم از دیشب تا الان 500 تا به فالوور هاش توی اینستاگرام اضافه شده باشه...یوهوییی همه باهم :-2-22-:

 

دوستتون دارم...

  • zeinab a.m

نظرات  (۳)

عیب نداره....بالاخره زندگی است دیگر...گاهی کاری با تو میکند که دست و دلت به نوشتن نرود :)
ایشالله که موفق میشی...معدل مهم نیست...تلاشی که کردی مهمه :)
انتخاب دوست مهم ترین چیز تو زندگیه! من تنها یه دوست صمیمی دارم و اون رو هم بعد 8 سال همکلاسی بودن انتخاب کردم!!!! یعنی تا این حد انتخاب یه دوست برام مهمه!!! :) چون گاهی یه آدم میتونه زندگی یه نفرو از این رو به اون رو کنه...و دوست ها نقش پررنگی تو این قضیه دارن :|
ایشالله که به هدفت میرسی...با تلاش و اراده و توکل! :) دیدی یه روز هم کار ما بهت افتاد اومدیم پیشت :)))

خخخخخخخ پس کلی خوش خوشون اون پسره شد!!!!!!! خخخ
حالا مگه آدرس اینستاشو داریم شماها؟^__^ اگه داری بده مام بریم ببینیم خخخخخخخخخخخخ!-----------الکی!

منم تو رو خیلی دوست داشت...خیلی :)
پاسخ:
من با هرکسی دوست نمیشم...ولی وقتی بشم خیلی کارا واسش می کنم
اگه داروسازی زدم که ایشالله گذرت بهم نیفته ولی اگه آزمایشگاه ژنتیک زدم ایشالله با همسرتون بیای :)

ههههه اتفاقا پسره اصن انگار نه انگار...شوخی میکرد با بچه ها ولی خب بیخیال بود :))))
والا من که ندارم....ولی از اونجایی که عشق بزرگترین قدرته پس بچه ها از زیر سنگ شده باشه پیداش می کنن :)))))
آفرین...هرکس ارزش دوستی نداره :)
آدمیزاده...در هر دو صورت امکان داره خدمت برسیم :)))

این پسرا موذی تر از این حرفان خخخخخخخ!
اوه اوه بله بله...اگه به نتایجی رسیدن ماروهم خبر کن خخخخ :))))))))
پاسخ:
در هر صورت خوش اومدی : )

چشم حتما : )))))))
سلام
ایشالا به هدفت میرسی
مطمئن باش موفق میشی
من امیدوارم.
ما هم دوست داشت شما رو کیلی !
(:
پاسخ:
سلام آقا امین گل
انشالله با دعا های شما

: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">