صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

کمی بیمارم...!

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ب.ظ

سلام : )

واااای وای نبودین حال منو ببینین...عاقا سه روزه من مث میت فقط رو تخت خوابیدم....دقیقا مث میت

عاقا سه شنبه از امتحان آمار بازگشتم...و طبق معمول خوابیدم...از خواب پاشدم حس کردم حالم داااااغونه...اصن خیلی بد بودم خیلی...پا شدم برم واسه نهار که چشمتون روز بد نبببببینه surprise به دلیل  حفظ روحیه خوانندگان نمیتونم بگم که بالا آوردم (نگفتم ها مثلا)

خلاصه تموم دست و پام می لرزید...من که تو عمرم نهایتا 7 یا 8 بار رفتم دکتر...(میترسم از آمپولش) دراز شدم کف زمین گفتم پاااااشین بریم دکتر!!!

که البته بابام شدیدا از این حرف تعجب کرد!! حق داشت خو..من کی گفتم بریم دکتر که بار دومم باشه...همیشه به زور می بردنم

راه هم نمیتونستم برم...بغلم کردن سوار ماشین شدیم رفتیم دکتر...حالا دکتره سوال میپرسید..من هرکدومو یه جواب میدادم...ینی اصن جوابام باهم سنخیت نداشت اصلااااا

دیگ یه آمپول ناناز واسم نوشت و یه بسته قرص هیوسین... و در کمال تعجب اون روز فهمیدم که انقد دیگه رفتم ندون پزشکی که دیگه از آمپول نمیترسم : )))))

خخخخخخخخ به قول مامانم خرس گنده خجالت نمی کشه از یه سوزن 2 میلی متری میترسه

و تا امروزکه 4 روز از اون موقع می گذره من هنوز نمیتونم سرپا وایسم...!

دیگه اینکه اهان سر جلسه اخرین امتحانم هم نرفتم...که خداروشکر زبان بود...و اینکه من نمره هام توی تنها درسی که بیست میشه زبانه! دیگه مامی رفت مدرسه و مدیرمون گفته بود عیبی نداره نمره های قبلیش و میذاریم : )

 

وای یه خبر خوب...امروز داداش و زن داداش میاااااان :)

وای خدا دو ماهه داداشمو ندیدم دلم داره درمیاد واسش : )

 

یه چیزی هم بگم..پوزش اینجانب را بطلبید از اینکه نمیام پست بذارم...درگیرم...شایدم واقعا حرفی واسه گفتن نداشته باشم...اخه زیاد اتفاق خاصی نمی افته که بخوام تعریف کنم

و از همین تریبون اعلام میکنم زهرااااا جون خیلی دوستت دارم...مرسی از اینکه همیشه با حضورت توی وبلاگ بهم فهموندی که به یادمی :*

  • zeinab a.m

نظرات  (۷)

خدا رو شکر که بهتری خواهر جون
منم به یاد شما هستم
مرتب سر میزنم میدیدم پست نمیزاری
ولی کامنت نذاشتم.
به هر حال خوب استراحت کن.
و زود خوب شو.
منتظرت هستیم.
(;
پاسخ:
ممنون از لطفت : )
چشم حتما : )
سلام :)
ببخشید دیر اومدم قرار داد اینترنت تموم شده بود :|
وااااااای زینب جونم خوب شدی الان؟آخه چی شد یهو؟چرا اینطوری شدی آجی جون :(
دعا میکنم خوب شی حتی بهتر از قبلت...

به به ایشالله به سلامتی... :)

فدااااااااااااااااای تو زینبی منم خلیی دوستت دارم...ذوق مرگ شدم اسممو تو پستت دیدم... ^__^
خواهش میکنم....رفاقت که این حرفا رو نداره :***
پاسخ:
سلام : )
خواهش عزیزم حضورت مهمه : )

بهترم فدات مرسی

بلی  بلی رفاقت : )   :****
سلام
مرسی دوست جون :)

خداروشکر :*

^__^
پاسخ:
:*
خانم زینب حالت چطوره؟
بهتری که ایشالا؟

پاسخ:
مرسی اقا : )
بهتر خداروشکر
  • آقای میم عین
  • سلام
    انشاالله که خدا سلامتی بده بهتون.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    سلام مهربان ترین واژه ی ممکن که زینت داده ای برگه ی کاهی قلبم را...
    سلام ای مهربان ترین واژه...سلام ای دوست...
    سلامی به بزرگواری آن بانوی پاکی که نامش را به تو هدیه داد...
    واکنون ما تو را زینب میخوانیم...
    راستی  تک واژه ی قلبم...این روزها کمی در آغوش مه و ماه گم شده ای...
    کمتر می بینمت...شاید باید عینکم را عوض کنم...آدمی است دیگر...شاید چشم های کم سو و بارانی من تاب دیدن واژه ای به زیبایی تو را ندارد...
    اندکی نزدیک تر بیا....
    شاید فردا...
    که خورشید از پس کوه ها بر می آید و لبخند درخشانش را نثار زمینیان میکند...
    واژه ای متولد شود...و واژه ای از لغت نامه ی زندگی خط بخورد...
    و شاید آن واژه ی خط خورده من باشم...
    آن وقت دیگر از دست دهخدا هم کاری برنمی آید...
    عزیز دلم...
    قبل از فروریختن شاخه ی مهتاب در زلاله ی چشمه ی زندگی....وقبل از طلوعی دوباره...
    میگویم دوستت دارم...تا یادت باشد....واژه ها هم عاشق می شوند...هرچند کم اهمیت ... هرچند غمگین...هرچند بی تاب...
    آری!
    دوستت دارم عزیزکم...!



    پاسخ:
    زهرااااا زهرااااا
    وای من مردم از این همه احساس :-2-14-:
    عااااااالی بود عالی.... :-2-41-:
    خییلی من بی معرفتم خیلیییییییییی :-2-15-:
    سلام زینب :) خوبی؟
    خدانکنه عزیزم :****
    قابل تو رو نداشت...دلتنگیه دیگه...یهویی مهمون قلب آدم میشه! :)
    نه این حرفو نزن...تو همین که دوست خوبمی کافیه :)
    پاسخ:
    فدات خانومی :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">