صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

ترجمه

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

نبودم اینجا خاک گرفته ها : )

سلام

خوبین خوشین سلامتین؟

من بدک نیستم...خوب نیستم بدم نیستم...امتحانا رو پشت سرهم دارم خراب میکنم : ))))

به جان خودم دیگه نمره م رو پیشبینی نمی کنماااا....زبان فارسی با خودم می گفتم نهایتا 18 اینا بشم...امروز پرسیدم معلم مون میگه یادم نیست...احتمالا 16 یا 17 شدی... =|

الان تنها امیدم اینه که منو با یکی دیگه اشتباه گرفته باشه : )

یه چیزی که جالبه اینه که من اصلا نمره واسم مهم نبود...اصلاااااا ها... ولی امسال...شدیدا دوس دارم نمره هام بالا باشه...شاید چون رو رتبه کنکور تاثیر داره... هعی خدا

عاقا زدم تو کار ترجمه... دارم یه رمان ترجمه می کنم...touch not my heart... و یک سریال کره ای : )

تجربه خوبیه درکل...واسه سریال اولین تجربه م بود... و اینکه اصلا از سریال کره ای خوشم نمیاد کلا از کره متنفرم اما خب قبل اینکه توی سایت عضو شم نمیدونستم کره ایه!

خواستین سر بزنین عضو شین...به مترجم لازم دارن http://sahelanime.ir

واسه عضویت اون بالا نوشته تالار...از اونجا عضو شین : )

اومممم دیگه چه خبر...اها... اهنگ پلنگی زدبازی رو شنیدین؟ خیلی خفنه : ) دوسش دارم ....

  • zeinab a.m

نظرات  (۸)

سلام
خوبی؟ خوشی؟
از تعطیلات اومدی دوباره رفتی تعطیلات  :)
ایشالا نمرات خوب شه
زیاد بخودت سخت نگیر.
منم از کره خوشم نمیاد اصلا
ولی ترجمه فیلم و کتاب تجربه جدیدیه و خیلی جالبه
تا حالا تجربه نکردم.
آهنگم میرم واسه دان

بیشتر سر بزن
نیستی دلتنگت میشیم
موفق باشی
فعلا
پاسخ:
مرسی داداش : )
ما نیز دلتنگ می شویم : ) چشم
سلام سلام زینب خانوم گل...خوبی؟کجایی تو دختر؟ هی اومدم دیدم ای بابا آپ نشده وبت!
وای منم به بلای تو گرفتار شدم...با اینکه میخونم بازم امتحانام خراب میشن...همین امروز هم جامعه شناسی رو با اینکه دو دور خوندم یه سوالای عجیب غریبی داده بود مخم هنگید :(((

ایوللللل ترجمه میکنی؟ :))))
کره ای هم مگه بلدی؟ ^__^
آفرین آفرین خیلی تحسینت میکنم در این مورد :)
پلنگی کدومه؟ جدید داده یا همون قبلیه؟
پلنگ پلنگ پلنگ پلنگ من عاشق پلنگـــــــــم؟ خخخخخخخ
پاسخ:
هستم عزیزم...سکوت کردم فقط : )
سریالش کره ایه...اما من زیرنویس انگلیسی شو دان می کنم و به فارسی ترجمه میکنم :)
مرسی از تحسینت :)
اره همونه خخخخخخخخ : )
مال آلبوم پیرشدیم ولی بزرگ نه..اولا دوسش نداشتم تازگیا بهش علاقمند شدم : ) عشق مان پایدار خخخخخخخ
آهان...خب همونم خوبه دیگه :) بابا مترجــــــم ^__^
خواهش می کنم :)
خخخخخخخخ خوشبخت بشید ایشالله :)))
پاسخ:
: )
  • nilooooooooooojonet
  • male pir shodim bozorg na nis:| male albome leitoe:))))))
    پاسخ:
    نه باباااااا مال اونههههه : ))))
    مطمئنییییی؟ : ))))
    خخخخخخخ خو باشه
    *_^
    پاسخ:
    : )
    اصل نیت!
    نمره مهم نیست :))
    پاسخ:
    اون که صددرصددددد : )
    من به همین امید زنده م اصن
    والا این کامنت هیچ موضوع خاصی نداره جز اینکه ...
    .
    .
    .
    .
    به یادتم رفیق :)
    پاسخ:
    واااااای
     فداتتتتت زهراااااااایییییی
    اصن کلی شاد شدم : )
    مرسی عزیزم قربونت برممممم
    قربوووون دوست گلم برم...
    ایشالله این منحنی قشنگ لبخندت همیشه رو لبات بمون عزیزم :)
    فدات گلم این چه حرفیه؟ یه زینب خانوم گل که بیشتر نداریم^__^
    :*
    پاسخ:
    :****

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">