صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

پروژه شاد شدن

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

خب...همتون درجریانین که دیروز حالم چطور بود...رفتم مدرسه...انقد با نیلو خندیدم که همه چیزو فراموش کنم...بهترین دوستمه...که هیچ وقت نذاشته احساس تنهایی و غمگینی کنم...از همین تریبون میگم عااااااشقتم نیلوفر

الان حالم بهتره...دیشب یه تصمیم گرفتم..."پروژه ی متنفر سازی" :))))

رفتم پروفایلش...همه عکساشو نگاه کردم...و به خودم این امید رو دادم که همچین آدم شاخی هم نبوده که من بخوام الان بخاطرش انقد ناراحت باشم :) ولی خب اتفاق یهویی بود دیگه بخاطر همین انقد بهم ریختم :)

اره داشتم میگفتم...تونستم با موفقیت این پروژه رو به اتمام برسونم :) این موفقیت رو به خودم و شما تبریک میگم خخخخخخخخ :)))

اوووووم امروز رفتم اون کفشی رو که با یاسی دیدیم و ازش خوشم اومد خریدم...آل استار :) خیلی قشنگه بسی دوستش میدارم...

البته من اصلا عادت ندارم وسط سال لباس نو بخرم و استفاده کنم...درنتیجه می مونه واسه عید....اما میدونین چیه؟ تا به حال دیده نشده من یه یزی مثل لباس یا کفش رو بخرم و یه هفته تو کمد بمونه :))))) ینی من الان هی دارم وسوسه میشم بپوشمش :) لامصب طاقت نمیارم که :)

مامانم میگفت اگه من تورو میشناسم فردا اینو میپوشی میری مدرسه بعد همه خوششون میاد میرن میخرن توام اعصابت به هم میریزه :D

راس میگه....اخه دوسال پیش یه کفش خریدم رفتم مدرسه بعد عید برگشتم دیدم 85 درصد بچه ها ازش خریدن =| به جاااان خودم...نیلو شاهده :)
ولی امسال همچین اشتباهی نخواهم کرد :) من دوس دارم وسایلام تک باشه...البته استثنا هم داریم! مثلا مشکلی با افرادی که بهم خیلی نزدیکن ندارم برای مثال دخترخالم یاسی ...نیلو...یگانه...و غیره :) و اتفاقا برعکس دوس دارم باهاشون ست باشم

+میگم راسته که میگن دخترا با خرید کردن شاد میشن ها =)

 

دیگه چیزی ندارم بگم :) پست قبلی هم دلم نمیاد پاک کنم از بس که دوستان بهم لطف داشتن و کامنت هاشون برام قشنگه...شاید بعدا براش رمز بذارم که چشمم بهش نیفته

 

"خدا هیچ وقت هیچ سنگی رو جلو پای بنده هاش نمیذاره...مگه اینکه توانایی برداشتن اون سنگ رو توی بنده هاش ببینه! "

  • zeinab a.m

نظرات  (۵)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
پاسخ:
سلام ممنون
بله حتما
  • niloooooooooooooofar jooooooooonet:))))
  • khhhhhhhhhhhhhhk...bia tahriket konammmmmmmm....farda bepush kafsheto:))))))) bad barun biad....harhar har?(mec saman on khandaro bekhun *ـــــــ*)
    poruje motenafer sazit=)))))))))))))
    man miram b hame lo midam kafsheto...masalan b mikmus:)))))
    zade b saram....dandunam b kafam dade:|
    پاسخ:
    اووووووووو این همه چه خبرته کامنت میذاری :))

    :*
  • یسنا یسنا
  • به به...
    چه دخمل پر انرژی و شادی...
    حالا اگر مایلی عکس کفشاتو بذار ما هم بریم مثلش بخریم...
    پاسخ:
    :))))))))
    میذارم :)))))))
    سلام
    خوشحالم حالت بهتره
    😉
    پاسخ:
    سلام :)
    ممنونم :)
    سلام
    خوبی؟
    هستم
    داستان منو بخون...

    پاسخ:
    سلام
    چشم حتما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">