صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

جدول مندلیف

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۵ ب.ظ

سلام : )

خوبین خوشین؟

عاقا یه کار خفن کردم :)

جدول مندلیف رو بزرگ درست کردم با خواص هرکدوم از عنصر ها و کاربردشون چسپوندم دیوار اتاقم پشت در :)

اصن کف کردم برا خودم :)

اینجوری هم هدفم جلو چشممه هم اینکه اتاقمو خوشگل کرده

 

فردا خاله اینا میان خونمون...بسی شاد استم از حضورشون :)

همون که دخترخاله قول داد اگه امسال کنکور قبول شه کتابای قلمچی رو برام بخره :)

چهارشنبه امتحان تاریخ دارم...در طول ترم فقط یک بار کتاب تاریخو واسه خوندن دستم گرفتم =| اونم دو درس اول...خداکنه امتحانمو خوب بدم...

چهارشنبه بعدازظهر هم با یاسی میریم بیرون دور دور...البته به همراه یار همیشگیم نیلوفر :)

امروز نیلو زنگ اول نیومد...بسی نگرانش شدم...اصن منم در سکوت به سر میبردم :) در حدی که دبیر فیزیک گفت نیلوفرِت نیومده تنهات گذاشته :)

حتی زبان هم دل و دماغ نداشتم...رفتم تمرین حل کنم پای تخته که دبیرمون گفت تو با اینکه اطلاعات زبانت خیلی بالاس ولی اصلا تو کلاس فعالیت نداری...چرا؟

بسی ذوق مرگ شدم از اینکه گفت اطلاعاتت بالاس...گفتم آخه خانوم همش تکراریه... =|

گفت موسسه میری؟ گفتم دیپلممو گرفتم تموم شده :)

چشماش به این حالت O_o شد و سکوت کرد

بعد که خواستم بشینم گفت خوشحال میشیم از اطلاعاتت توی کلاس استفاده کنیم :)))))))

وای خدا اصن معلم های زبان همیشه اعتماد به سقف منو میبرن بالا :) پارسال هم شُکو جون (دبیرمون بود) همین حس اعتماد به سقفو میداد بهم

 

هوا سرد شده است انگار ...

و من همچنان با سِرتِقی لباس گرم نمی پوشم :)

سرما خورده ام انگار :) حقم است :)

  • zeinab a.m

مدرسه

نیلوفر

نظرات  (۶)

چه کار باحالی کردی :))
من تنها چیزی که تو اتاقم یه جورایی به درس مربوط میشه نقشه ایران و جهانه D:
چه خوب...منم خالم میاد خونمون بسی شاد می شوم :)))

ایشالله امتحانو خوب میدی :)

ایول که زبانت خوبه :)

منم لباس گرم نمی پوشم ولی سرما نخوردم!
مراقب خودت باش سرمات بدتر نشه :)
پاسخ:
مرسی گلی آره خیلی باحاله :)
متاسفانه چون از جغرافیا متنفرم از زدن اینجور چیزا تو اتاقم جلوگیری میکنم...اصن کاری میکنم چشمم بهشون نیفته :)

مراقب می باشیم شما نیز بباش :)
خواهش :)

در موررد جغرافیا نظر خاصی ندارن...نه بدم میاد نه خوشم میاد...خنثی ست :))
ولی این نقشه رو برای این زدم که یه موقع خواستم جای کشوری رو ببینم یه نقشه دم دست باشه :)

چـــــشم :)
پاسخ:
بلی بلی : )
چشمتان بی بلا
امتحان تاریخ رو همیشه خوب میدادم 
چون واقعا دوسش داشتم و با علاقه میخوندم
البته با دبیر محترم تاریخ یه کاری کردم که باید تو گینس ثبت بشه
جدول مندلیف ایده خوبیه
سعی کن هر ماه جاشو عوض کنی تا واست تکراری نشه.
(:
پاسخ:
ممممم ایده خوبی بود واسه جابه جایی
حتما :)
ممنون از ایده تون
  • niloooooooooooooofar jooooooooonet:))))
  • oh oh :D cheranagufti yasi miad haaaaaaaa?:))))) bezanamet???zist:((((((((
    پاسخ:
    اس دادم بت خاموش بودی : )
  • یسنا یسنا
  • درود دوست جون...
    بابا خوشبحالت با این معلمای خوبت...
    سرتق بودن هم حال و هوایی دارد...
    اما مراقب سلامتیت هم باش...
    پاسخ:
    مرسی یسنا خانووووووم
    بلی حال و هوایی دارد :)
    مواظب استیم استیم :)
    اوه اوه اوه شاهکار کردی زینب...
    کلاس ما نداره معلم داره التماس می کنه بچه ها یکی درس کنید بیارید ولی درس نمی کنیم...
    مندلیفو می گم هههههه
    پاسخ:
    میخواین من درست کنم براتون؟! :)))
    برا مدرسه درست نکردم برا اتاق خودمه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">