صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

مهمونی دوستانه من و نیلو

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ

خب...روزی که خیلی براش شوق داشتیم رسید تموم شد و رفت و به خاطرات پیوست (مث آهنگ آرمین: دیگه آرمینتم به خاطرات پیوست خخخخ)

نیلو که اومد اولش یکم گفت و گو نمودیم...و نیلو یکم رودربایستی داشت فک کنم..بخاطر حضور آجیم...چون مامان و بابا وسایلا و جهیزیه ی داداش اینارو بردن تهران و من بخاطر درسام که خیلی سنگینه نمیتونستم برم بنابراین آجی اومد خونه ما مواظبت از من :)

شامو من درست کردم :) لازانیا :) هرچند که همش نگران ین بودم یه ذره روغن بپاشه رو شلوارم که سفید بود...همش با یه فاصله حفظ شده غذارو درست میکردم :)

آخرشم در فر رو که باز کردم شکمم خورد به درش سوخت =|||

غذای خوشمزه ای شده بود(مدیونین اگه فک کنین از خودم تعریف کردما)

ولی نیلو خیلی کم خورد ینی گفت سیر شده =|

من که دوتا قسمت لازانیا و نصف مال نیلو هم خوردم :)))))

فیلم "فرشته ها باهم می آیند" رو دیدیم...."جواد عزتی " نقش یک روحانی رو داشت...در کل زندگی یک روحانی محور اصلی فیلم بود...بعد خانومش که باردار بود رفتن دکتر فهمیدن سه قلوئه =|

من که دااااااادم در اومد وقتی فهمید...خدایی بزرگ کردنشون سخته...مخصوصا اینکه یکی شون وضعیتش خوب نبود و باید دائم بهش کپسول اکسیژن وصل میبود....

درکل فیلم خوبی بود حس خوبی بهم داد

 

بعد شام رفتیم سراغ لاک زدن :) کاری که عشقه نیلوفره...من روی انگشتش طرح سییل کشیدم که خیلی ناز شد و اونم روی ناخونای من طرح پیکاسو میکشید =|||||

کلییییییی هم عکس انداختیم...اینکه چقد سر انداختن عکسا مسخره بازی دراوردیم بماند :)

در کل یه شب خوب شد برامون...خاطره ساز بود...ساعت 3 هم فیلم step up 4 رو گذاشتم نگا کنیم که نیلو وسطش گفت خوابم میاد و خاموشش کردیم بعد نشستیم حرف زدن :))))

تا 4 و نیم بیدار بودیم در کل :)

صبم که مامانش اومد دنبالش و من نیلوفرو تا پیش ماشینشون بردم و خودم توی هوای بارونی قدم زنان برگشتم خونه...اخ که چه حس خوبی بود... حیفه آدم تو بارون زیر چتر راه بره...باید بذاری بارون تموم وجودت رو لمس کنه...وثتی مث موش آبکشیده بشی تازه میفهمی بارون چه خوبه :)

یه جمله توی وب فروهر جون خوندم...."من معتقدم که دختران شاد، زیباترین دخترها هستند."

خیلی خوشم اومد...کی از زیبایی بدش میاد؟ کدوم دختری منکره زیبایی خودشه؟!

پس خیلی حیفه که دخترا زیبایی خودشونو با غمگن بودن خنثی کنن نه؟ چرا دخترای سرزمین من غمگینن؟ چرا همه توی دغدغه هاشون غرق شدن؟

از همین جا دارم میگم:

" آهای دختر آریایی...به خودت بیا...شاد باش...زیباتر باش! "

 
  • zeinab a.m

خاطرات

نیلوفر

نظرات  (۸)

من این فیلم رو ندیدم ولی یه روزی اقدام میکنم تا ببینم چطوریاست :)

واقعا زندگی تو همین لحظه های شاد با یه دوست خوبه! اصلا یه لذتی داره وصف نشدنی! خیلی خوب و به به :)

در مورد بارون هم باهات خیلی خیلی موافقم :)

انسان یه موجودیه که تو ذاتش کشش به زیبایی هست...حالا چه دختر و چه پسر!
ولی خب هرچی باشه دخترا بیشتر به دنبال زیبایی هستن! :)

دیگه مام باید بیفتیم رو دور زیبا شدن البته از نوع همونی که فروهر خانوم گل گفت!
از طریق شادی به زیبایی رسیدن!
:)
پاسخ:
حتما فیلمو ببین
+ شما زیبا هستی قطعا!!! پس زیباتر شو
چشم :)
امیدوارم بتونم به زیبایی شما برسم :)
پاسخ:
لطف داری عزیز دلم
  • یسنا یسنا
  • درود بر تو دوست عزیز...پر از حس خوب بود نوشته هات...و جملات آخرت هم فوق العاده...
    پاسخ:
    مرسی از لطفت یسنا جون:*
    هههههههههه دمت گرم زیتب کلی خندیدم :)))))))))))
    آخه این جلف بازیا چی بود :))))))))))
    حالا وللش یه غلط املایی داشتی...وثتی!
    step up همه قسمتاشو دیدم من در کل عشق فیلم دارم و خیلی فیلم می بینم اونم نه هر فیلمی مثلا فیلم دوبله اصلا نمی بینم...
    ایرانی که اصلا حرفشو نزن!!!
    موفق باشی زینب ایشالا همیشه اینجوری شاد باشی :)
    پاسخ:
    خوبه که خندیدی :))) ولی کدوم جلف بازی؟! :))
    اره تند تند نوشتم میرم ویرایش میکنم
    من نیز حتی عشق فیلمم دوبله هم اصلا

    تنکس...توام همینطور
  • آقای میم عین
  • فکر کنم تا آخر عمرم هیچ وقت نمی تونم درک بکنم دخترا چرا انقدر از لاک زدن لذت می برن! :))
    پاسخ:
    بعله بعله :))))
    شاید یک وقت که دختردار شدین بفهمین
    همه هستیم در این شهر شلوغ...
    این کفایت که همه یاد همیم :)
    زینب جون آپ نمی کنی :))
    پاسخ:
    سلام گلی
    یکم سرم شلوغ بود  درس ها سنگین بودن
    الان اومدم آپ کنم :)
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • مندلیف باید بر خویشتن ببالد اکنون:)
    پاسخ:
    بلی خوش بحالش :)
    خیلی عالی بودعزیزم بازم داستان بنویس
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">