صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دوست...جزء جدانشدنی زندگی

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

بودن و خندیدن با دوستات توی دنیا از هرچیییییزی بهتره (البته خانواده جای خود رو داره) ولی من شخصا از اون دسته آدمایی هستم که دوستامو خیلی دوست دارم :)

مثلا پارسال که 4 روز رفتیم راهیان نور...جنوب...وقتی توی اتوبوس همه هندزفری در گوشمون بود و نصفه شبی اگه یکی مونو صدا میزدن به هندزفری توجه نمیکردیم و با صدای بلند جواب میدادیم :))))

یا وقتی بابای خانوم میکی ماوس که مسئول مون بود و دم به دقیقه به بچه ها آبلیمو میداد که حالشون بد نشه (من که حتی یه قطره هم نخوردم)

شیطنت هایی که با معاون پرورشی و مسئول بسیج داشتیم :))))

توی خوابگاه وقتی ساعت 4 میخوابیدیم و 6 و نیم باید بیدار میشدیم :)

وقتی راننده اتوبوس مون رو سرکار میذاشتیم :)

وقتی اخرشب توی اتوبوس که همه خواب بودن و ما 5 نفر میرفتیم جلوی جلو و با بابای میکی ماوس و راننده مون به همممممه چیز میخندیدیم

وقتی بابای میکی ماوس میگفت زینب انقد دختر منو از راه به در نکن همستر و سنجاب ننداز تو فکرش و من فقط لبخند میزدم چون خوده دخترش اونارو انداخت تو فکر من

یه موقعی هست که میشینی با خودت فکر میکنی...که خاطره ها چقد زود ساخته میشن و چقد زود توی گذشته جا می مونن

الان دقیقا یکسال از اون موقع گذشته...یک سال پیش این موقع ها ما توی اردو بودیم...وقتی رسیدیم شلمچه و با تک تک تانکا عکس انداختیم :)))) و هر 5 تامون نایلون به دست از اونجا خاک جمه میکردیم و من الان هم نمیدونم چی به سر خاکایی اومد که برداشتیم :)))

مسافرت رفتن مون یه تجربه بود که یکم روش زندگی کردن رو یاد بگیریم...اینکه بدونیم اونجا دیگه مامان هامون کنارمون نیستن که بخوان دنبالمون باشن و وسایلامونو جمع کنن...اینکه خودمون باید مسئول خودمون باشیم....

دلم یه سفر دیگه میخواد...با دوستام...البته هرچند خانوم میکی ماوس حسابی رسم دوستی رو به جا اورد و الان دیگه دوستون نیست...ولی دلم مسافرت میخواد

فردا نیلو خونمونه...شب هم اینجا می مونه..دوتامون یه هفته س از ذوق نمیدونیم چیکار کنیم

امیدوارم خوش بگذره

میام بعدا گزارش کاملو مینویسم :)

                                                               

  • zeinab a.m

نظرات  (۹)

  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    ممنون
    من از شلمچه امسال باز موندم ولی حرفات درسته!
    بیرون رفتن با رفقا خیلی به آدم حس خوبی میده و خاطره ها هم چه زود میگذرن!
    + منم دلم مسافرت میخوااااااااد خیلییییییییییی

    (امیدوارم خیلی بیشتر از خیلی بهت خوش بگذره :)
    پاسخ:
    گذشت :) مرسی دوسی جون
    راستی زینب جون من لینکت کردم ولی فکر نکن اینجا بهت گفتم که تو هم لینکم کنی!اصلا!
    نوشتم تا بدونی چه حرفای قشنگی میزنی که آدم ترغیب میشه وبت رو تا ته بخونه عزیزم!
    موفق باشی همیشه :)
    پاسخ:
    جدیییییی؟ وای واقعا؟!
    مرسی از تعریفت زهرا جون
    شما هم لینک میشی :)

    سفر خوبه

    مخصوصا اگه کوتاه باشه!

     

    +خوش بگذره زینب جان!

    پاسخ:
    بله خیلی خوبه
    ممنونم :*
    دوست از نوع خوبش خوبه 
    من که دوستام دوستم نبودن اینقدر پره از دستشون همه فقط دنبال منفعت خودشونن
     برای همین تنها دوستم توی زندگیم همسرمه واقعا باهم دوستیم
    پاسخ:
    همسرتون میتونه بهترین دوست تون باشه!
    ما همسر نداریم :)
    بله اگه نوشته های قبلی رو خونده باشید منم از دوستام زیادی نارو خوردم اما خداروشکر فعلا بهترینشو دارم و ایشالله همیشه هم بهترین می مونه
    ههههههه ما رفتیم راهیان نور چن هفته پیش تو وبمم که گفتم :))
    آره با دوستان خیلی حال میده!
    مخصوصا وقتی ما 10 تا دوست از کل مدرسمون جدا افتادیم بخاطر هم...
    تو خوابگاه یاس(اردوگاه معلم)خواستن 5 تامونو بفرستن یه اتاق و 5 تای دیگه یه اتاق دیگه ولی ما نرفتیم و گفتیم باس 10 تا با هم باشیم :))
    بعد مارو انداختن تو انباری و اونجا خوابیدیم :|
    ولی حال کردیم کلی :))
    هعی یادش بخیر!
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ انبارییییی =|
    آدم با دوستاش حتی توی یک متر جا هم بهش خوش میگذره
    خیلی خوب بود
    منم زیاد یاد قدیما میکنم
    بااین که سنی ندارم :)
    آدم با ختطراتش زنده اس.
    پاسخ:
    و میرسیم به همون شعار همیشگی که "کاش زندگی دنده عقب داشت"
    کاش یه سری از خاطراتو میتونستیم حذف کنیم
    خوبه که بهت خوش گذشت :)

    خواهش میکنم ولی حقیقت بود دیگه :) نوشته هات قشنگه...دوستانه ست :)

    مرسی از لینکت عزیزم *@*
    پاسخ:
    :*
    تمام عمرم دنبال دوست واقعی گشتم
    ولی هرگز پیدا نکردم  حتی یک نفر
    انگار من باید محرم همه باشم وهمه برای من نامحرم کسی رو تاحالا ندیدم که درکم کنه ممنون از وبلاگتون

    پاسخ:
    خوب نگشتین :) بازم بگردین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">