صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دور دور

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

سلام :)

نمیدونم چرا نوشتن انقدر سخت شده... =|

چهارشنبه با دوست عزیزتر از جانمان رفتیم بیرون دور دور

اوشون منو به صرف ذرت مکزیکی دعوت نمود و من نیز هویج بستنی

اینکه چقدر خوشد بماند...از همه جالب تر این بود که نمیدونم چرا توی کافی شاپ که بودیم پسرا خیلی آشنا بودن =|

لامصب واس آدم آسایش نمیذارن که بستنی کوفتمون شد

رفتیم توی یه مغازه خنزل پنزل فروشی که من عااااااشقشونم...همینجور داشتم واسه خودم لذت میبردم و هی با نیلو حرف میزدم که فلان انگشترو ببین چقد خوشگله...خلاصه یه چند دقیقه ای گذشت دیدم نیلو هیچ عکس العملی نشون نمیده فقط دونقطه دی :D نگام میکنه

یه نگاه کوچولو انداختم بالا دیدم ای دااااااد بی داد این که نیلو نیست O_o

دختره هم نه گذاشت نه برداشت زد زیر خنده...

تو نگو این نیلوفره بووووووووووق ذوق زده شده همینجور رفته بقیه وسایلا رو نگا کنه... =|

بسی ضایع گشتیم ولی فایده ش این بود روح دختره شاد شد :))))

 

دیشب سوالای کنکور 89 تا امسال رو گرفتم....سوالای سال سومش رو حل کردم....کنکور همچین هم سخت نیست!

کنکور آسان است

 

دخی خاله قول داد بهم اگه امسال دعا کنم و اون کنکور قبول شه سری کامل کتابای قلمچی رو برام بگیره

ایشاااااااالله قبولی دخی خاله جون :)))))))

 

  • zeinab a.m

نظرات  (۴)

خوش به حالتون
اتفاقا منم دیروز با دوستان رفتیم دور دور
اینقدر یه مسیر رو رفتیم و برگشتیم کاملا خز شده بودیم. |:
پاسخ:
اونم یه مزه ی دیگه ای میده...یه کیف دیگه ای داره
  • آقای میم عین
  • دور دور چنانچه به ضایع شدن آدمی نَیَنجامد مستحب است و در غیر این صورت، احتیاط در ترک آن است!
    پاسخ:
    بلی بلی سخن تان صحیح می باشددر اسرع وقت به معنایش فکر خواهم کرد بسی سنگین بود : )
    قدر این روزاتونو بدونید واقعا میگم بعد ها کم پیش میاد اینجوری الکی برید دور دور بزنید
    پاسخ:
    این روزا هم بدی های خودش رو داره
  • یسنا یسنا
  • سلام و درود...
    ما رو بردی تو دوران جونیمون...هر وقت میرفتیم بیرون سوژه خنده بودیم...الان که بد روزگار بدبخت و تنهامون کرد...
    خوشحال شدم باهات آشنا شدم دختری...
    شاد باش...
    شادی عبادت خداست...
    پاسخ:
    سلام یسنا جون خوش اومدی
    من نیز حتی خوشحال شدم از آشناییت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">