صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

خودتون رو دوست داشته باشید

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ

من خودم شخصا یکی از اون ادمایی استم که خودمو خیلی دوست ندارم

میدونم اشتباهه اما خب خیلی از خودم انتقاد میکنم

که مطابق عکس زیر فهمیدم کار اشتباهیه

Template13

  • zeinab a.m

نظرات  (۶)

  • آقای میم عین
  • زینب یعنی زینت پدر.
    اسمتون زیباست، قدرش بدونید/
    پاسخ:
    بله  :)
    ممنونم

    سلاااام

    زینب خانووم

    اوهوم موافقم..من هر وقت میخوام به خودم جایزه بدم بستنی می خورم:)

    پاسخ:
    سلااااام
    فاطمه خانووووم
    چه جایزه خوبی :)
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام
    بعضی هاشون رو قبول ندارم
    آدم باید نقاط مثبت و ضعفش رو باهم بشناسه.

    پاسخ:
    حرف شما هم صحیح :)
    سلام
    بله درسته ولی خب نبایدزیادی هم خودمونودوس داشته باشیم چون ممکنه کاردستمون بده
    پست جالبی بود،ممنون:)
    پاسخ:
    نه دیگه در حد خوشیفتگی : )
    خواهش میشه ناقابل بود
    چی بگم
     مگه چاره دیگه ای هم داریم؟
    پاسخ:
    نچ :)
  • محمد محمدیان
  • و نسبت به چیزی که دارید قانع باشید
    و برای پیشرفت در خود بکوشید اما به خود سخت نگیرید
    و سعی کنیم همیشه در دل خود حس کنیم که خدا همیشه پشتیبان ما خواهد بود

    پاسخ:
    بله صحیح  :)
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">