صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

کمک راهنمایی :)

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

سلام

خدایی کمکم کنید

میخوام گوشی بخرم...البته ایشالله دو ماه دیگه...یه چیزی میخام که قسمتش تا حدود یک میلیون و کمتر باشه...دوربینش هم خوب باشه و دوربین جلو هم ترجیحا داشته باشه نداشته باشه هم مشکلی نیست :)

دیگه اینکه تاچش هم سریع باشه :9

اول نظرم فون پد Asus بود اما توی سایت GSM که دیدم خیلیا ازش ناراضی بودن...خودم سونی رو خیلی دوس دارم قبلا هم سونی داشتم دو مدلش رو ! و ازشون راضی بودم

خلاصه دوربینش برام خیلی مهمه :)

  • zeinab a.m

نظرات  (۷)

سلام
خوبی؟
سیستم عاملش هم برات مهمه یا نه؟
اگه سیستم عامل برات مهم نیست
گوشی های نوکیا با سیستم عامل ویندوزفون بهترین گزینه برات هستن
دوربینشون هم حرف نداره ( نوکیا 925 تو بازه قیمتی که میخوای هست)
اما اگه سیستم عامل اندروید میخوای
چند گوشی هست که بهت معرفی میکنم :
سامسونگ گلکسی اس 3 : samsung galaxy s3
اچ تی سی باترفلای اس : hTc Butterfly s
سامسونگ گلکسی اس 5 مینی :  samsung galaxy s5 mini
اینا نسبتا خوب اند
گوشی های چینی مشخصات خوب با دوربین خوب مثل zte و شیائومی هست اگه خواستی بهت معرفی کنم.
سونی گوشی های خوبی داره ولی نرم افزار دوربین و درنتیجه دوبینش ضعیفه
راهنمایی خواستی در خدمت ام . (;
پاسخ:
سلام
ممنون از راهنمایی کاملت
والا اندروید مد نظرمه...
از سامسونگ خوشم نمیاد باهاش حال نمیکنم عوضش عاشق سونی و اکسپریا هستم
مرسی
ضمنا یادم رفت بگم پدفون تبلته نه گوشی
(:
مشخصات دقیق اون چیزی رو که میخوای بهم بگو تا واست پیدا کنم.
مثلا: خوشگل باشه، سخت افزارش قوی باشه، کدوم برند باشه و...
پاسخ:
مشخصات دقیق رفتم تو جی اس ام نوشتم هیچی پیدا نکرد خخخخخخ :))))
خوشگب باشه صورتی باشه خخخخخخخ :))))))))) مزاح نمودم من از صورتی متنفرم :)))
اندروید باشه...ترجیحا 4 به بالا... دوربین جلو داشته باشه... سونی اکسپریا بیشتر دوس دارم راضی ام ازش...وایفای و بلوتوث و اینا هم که قطعا داره!
همونطور هم که گفتم دوربینش کیفیت خوبی داشته...مثلا دوربین هست 3 مگا پیکسل کیفیتش خیلی بهتر از اونیه که 5 مگا پیکسله!!!
اصلی هم باشه نه از این چینی تقلبی ها
مشکل همین جاست
گوشی ها سونی 20 مگاپیکسلش در حد 8 مگاپیکسله
به نظر من از بین این 2 تا یکی رو انتخاب کن:
Samsung grand 2
samsung galaxy s5 mini
ولی اگه خیلی سونی دوست داری یکی از اینا رو بگیر:
sony xperia z1
sony xperia zr
sony xperia z1 compact
قیمتش هم تو همون حدودیه که گفتی
پاسخ:
اوهوم : )
ایشالله
فعلا شما دعا کنین من امتحانای ترم اولو خوب بدم
ایشالا
شیرینیش یادت نره (;
پاسخ:
حتما :)
سلام :))
چخبره منم گوشی می خوام...
من از طرفدار های Apple هستم و هیچ وقت قبول نمی کنم که سامسونگ بهتره...
البته آره تو ایران سامسونگ و گوشی هایی با سیستم عامل اندروید بهتر جواب می ده ولی بازم گرد پای Apple نمی شن...
من که شخصا خیلی دوسش دارم...
الانم یه دونه از قدیمیاش دارم و می خوام 4s بخرم...
فک کنم یه ملیونی بشه ولی پول کجا بود :(!!!
پاسخ:
منم خیلی چیزا میخوام ولی مهم نیست تو چی میخوای مهم اینه چی بهت بدن :)))
اپل که جای خود دارد... ولی خو من پولم به اینجور چیزای خارنجکی نمیرسه و مجبورم به همون سونی و سامسونگ قانع باشم :)))) دانش آموزم پولم کوجا بود و منم دوس دارم پا پول خودم وسیله هامو بخرم
ایشالله میخری
منم پول ندارم باو...
دوم دبیرستانیم تازه...
ولی خیلی دلم می خواد...
عقده ای شدم :(
پاسخ:
عقده ای نشو دوم دبیرستانم تموم میشه :)

اچ تی سی ها هم خیلییی خوبن..

من که راضی ام..

رو این گزینه هم فکر کن..

پاسخ:
بلی :)
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">