صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

بیماری مانیا...تحقیق جدید من

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

یک عدد تحقیق یوهویی انجام دادم...

نمیدونم چقدر درست بود چقدر غلط...

چقدرشو درست متوجه شدم و چقدرش رو هنوز نمیفهمم!

راجب بیماری مانیا ...

اون قسمت هاییش رو که به لطف خوندن "زیست شناسی و آزمایشگاه 2 " فهمیدم برام خیلی لذت بخش بود =)))

و به این باور رسیدم که وقتی آدم یه علمی رو یاد میگیره باید به کار ببره تا لذت و شیرینی شو حس کنه...وگرنه کتاب خوندن و حفظ کردن رو که همه بلدن :)

 

+اولین چهره ی عمرم رو امشب نقاشی کردم...راضی ام ازش به نظرم به عنوان اولین کار خیلی قشنگ شده

++ مدرسه نرفتم امروز :) هرچند که خونه بودم و میتونستم برم...ولی قرار بود هیچکس نره

 

+++از اونجایی که زن داداش درجریانه که به شدت دنبال تحقیق و پژوهش میباشم یک عدد از کتاب های زمان دانشوجییشو برام اورده بخونم تا به هدفم برسم :) تئوری و عمل...راجب چگونگی تکامل انسان از میمون تا همین انسان های هوشمند الانه

کتاب نیس کههههه انقددددد قطر داره :)

ولی دسش ندرده

  • zeinab a.m

نظرات  (۲)

من این تئوری رو رد می کنم...
اون که می گید میمون انسان شده اون یه موجود شبیه انسانه...
خداوند در قرآن کریم آورده که من انسان را از گل خلق کردم :)
مفتی نخونش:|
پاسخ:
بحث من و زن داداش درمقابل داداش هم همینه...داداش حرف شمارو میگه و ما حرف علم و کتاب رو
قران رو به هیچ وجه نمیخوام رد کنم!!!
سلام
بروزم
منتطر نگاه قشنگتون هستم:)
پاسخ:
سلام : )
اومدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">