صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

من همیشه گفتم...بازم میگم...من برای خودم زندگی میکنم! نه برای حرف مردم... دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

عقاید خودمو دارم...و هیچ کسم حق نداره راجب من قضاوت کنه...مگه اینکه خودم ازش بخوام نظرشو راجبم بگه...

اسمش  غرور نیست...یه تجربه ست که از اطرافم یاد گرفتم...اینکه قرار نیست برای حرف مردم و فکر مردم و علایق مردم زندگی کنی....اینکه هرکس نگران حرف مردم بوده هیچ لذتی از زندگیش نبرده...اگه قرار بود همه مثل هم باشن که این همه آدم توی دنیا نبودن...نهایتا یکی دوتا خدا میساخت!!! بقیه هم مث همونا میشدن دیگه چه کاریه اکسیژن و خاک و گِل هدر بده =| دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

 

نقاشی کشیدن رو خیلی دوست دارم...همیشه بهم آرامش میده...فقط هم طرح و لوگو میکشم...الان که گوشیم ساده ست و دوربین نداره و نمیخوام به مامان و بابا بگم یکیشون گوشی شونو بدن که با اون عکس بندازم بذارم تو وبلاگ...اما یک روزی عکسش رو براتون میفرستم دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

یکی از آرزوهام اینه بتونم چهره بکشم...و به شدت هم دارم روش تمرین میکنم دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

 

دکتر حلّت رو میشناسید؟سردبیر هفته نامه ی موفقیت؟ توصیه میکنم حرفاش رو گوش کنید...یک یا دوتا تِرَک داره...شدیدا رو زندگی و موفقیتتون تاثیر میذاره...یادمه میگفت آرزوهاتون رو بنویسید...ما یادمون میره چی از خدا میخواستیم اما خدا یادش نمیره...و من نوشتم...از اول خرداد تا الان حدد 63 تا آرزو شده...اما انگار خیلی توقعم بالاس که تعداد کمیش براورده شده =| دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

 

 

یه مدت خاطرات روزانه مو انگلیسی مینوشتم...به دو دلیل..یک اینکه بعد از اینکه مامانم دفتر خاطرات قبلیم رو خوند و من از خجالت آب شدم(البته از یه لحاظ خوب بود اونم اینکه نسبت به قبل باهاش صمیمی تر شدم) و دلیل دوم اینکه کلمات و گرامر انگلیسی بعد از اینکه مدرکم رو گرفته بودم از یادم نره...شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

اما الان تقریبا یک ماهی میشه که به دفترم سر نزدم...حوصلشو ندارم انگار...یا شایدم چیزی نیست که بخوام بنویسم...

 

 

+وای از اون موقعی که یک مردادی (مخصوصا از نوع مذکر) لـــــج کنه....و پدر من یک مرد مردادی می باشد! دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

++ با نیلو رفتیم آزمایشگاه مدرسه چشم و مغز رو گذاشتیم توی فُرمالین تا واسه هفته ی بعد تشریح کنیم...حس خوبی بود :) دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

+++ زنگ تفریح آخر کلی خندیدیم...دلم درد گرفته بود و نفسم بالا نمیومد...اینجور خند هایی رو برا همه تون آرزو دارم دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

  • zeinab a.m

مدرسه

نظرات  (۱)

والا...همش درسته...ایشالا دوربین خوبی گیرت بیاد.......پیکاسو بشی
پاسخ:
انشالله : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">