صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

حاج محمود کریمی

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۱ ب.ظ

جمعه س هی دلم میخواد آپ کنم

دیدین یه سری آهنگا هست که هیچ وقت کهنه نمیشه؟!

بچه که بودم داداشم ابی و داریوش و شادمهر زیاد گوش میداد...سن کمی داشتم ولی همه رو حفظ بودم...

راجب نوحه ها هم همینطور...

به شخصه عاشق مداحی های حاج محمود کریمی هستم... هرچی هم بقیه راجبش بد بگن هیچ وقت از چشمم نمیفته

چندتایی از مداحی های قدیمی ایشون رو لینکشون رو براتون میذارم...فقط شور هستش...من همیشه شور رو ترجیح میدم

اگه خواستین رایت کنین این شبا توی خونه یا توی ماشین و در راه حسینیه و عزاداری گوش بدین...یاد من بیفتین و یه دعایی هم واسه من بکنین...که حسابی به دعاهاتون نیاز دارم

 

+ پرستوی سپیدم

+ یه عده جوون شبونه

+ مست این مهتابم حسین حسین

+به تنم دیگه جونی نمونده

 

اولی رو بیشتر دوس دارم...همیشه اشکمو در میاره...

 

این روزا اسممو زیاد تو تلویزیون میشنوم...داشتم به این فکر میکردم که بیچاره اونایی که با من خاطره دارن :)

که میتونستنن خاطره هاشون همیشگی باشه اما خودشون خرابش کردن

خدا بهشون صبر بده : )

نظرات  (۱)

سلام علیکم
عاشق اسم زینبم
اگه خدا دختری بهم بده بی شک نام زیبای زینب رو زینت نام دخترم می کنم
نوستالژی زیبایی بود

اگه زنده باشم شب عاشورا نائب الزیاره تون هستم حرم حضرت معصومه س
سالم باشید و حاجت روا
لبیک یا حسین
پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدین
خوش به حالتون که شب عاشورا قم هستین...حتما منو یادتون نره شدیدا به دعاتون نیاز دارم
ایشالله خدا بهتون دختر بده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">