صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

محرم

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

سلام

تا قبل از اینکه بیام پای لپتاپ بشینم کلی ملب میاد تو ذهنم بنویسم...حتی جمله بندی هم میکنم و شکلکش رو هم توی ذهنم تعیین میکنم

اما همین که رمز وبلاگو وارد میکنم همه چی یادم میره :|

کلا حافظه م به ماهیی(3 ثانیه) گفته زکی :|

 

چرا حس نمیکنم محرمه؟

چرا اصلا مشخص نیست محرمه؟

چرا هنوز صدای آهنگ از ماشینا شنیده میشه؟

چرا هنوز توی خیابون دخترا و پسرایی رو میبینم که هدفون و هندزفری تو گوششونه؟

چرا همه چیز فقط ظاهری شده؟!

چرا همه تظاهر میکنن؟

نمیگم همه ریش بذارن یقه هاشونو ببندن تسبیح بگیرن دست شون و زار زار گریه کنن...اما لااقل یکم احترام به این دوتا ماه محرم و صفر بذارن به خدا جای دوری نمیره...

نمیگم خودم خیلی احترام میذارم

نمیگم بهشتی ام...نمیگم آخره عذاداری و عشق و احترام به امام حسینم... اما خوب میشد اگه جوونامون یه کم مثل جوونای فیلما(!!!) بودن...

 

 

+دلم برف میخواد...با یه نفر که باهاش زیر بارش برف قدم بزنم... بعدشم بستنی بخوریم...

+امشب میرم حسینیه...دعاتون میکنم

  • zeinab a.m

محرم

نظرات  (۲)

تقیقا حرف من بوووووووود :)
همه شعار می دن باو
پاسخ:
هعی :(
به بعضیام باس محرمو تبریک گفت
با این وضع پیش بریم تا دو سه سال دیگه باید محرمو جشن بگیریم
هرچند ک خودمم از اوناشم....
پاسخ:
دقیقا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">