صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

واقعا چرا؟

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بازم حالم بد شد و مجبور شدم زنگ بزنم خونه که بیان دنبالم...یه راست رفتم دکتر و خودمو آماده کردم که یک عدد پنی سیلین نوش جان کنم

اما فقط قرص داد :| شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

از امتحان تاریخ در رفتم...از پرسش زبان فارسی هم همینطور...ولی خدایی حالم بد بودشکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

به یه چیزی خیلی دقت کردم! این روزا همه ی دخترا و پسرا شبیه همن...دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

دخترا فرق وسط و رژ قرمز و ساپورت شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

پسرا مواهی دیزلی و از اون ژاکت هایی که طرح گَوَزن شمالی روشه :| شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

خیلی یک نواخت نیست؟! شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

 

فیلم بوی گندُم رو داشتم نگاه میکردم تا همین چند دقیقه پیششکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه...فلش بَک زیاد داشت...ولی در کل خیلی قشنگ بود...شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزی

و من فهمیدم که جدیدا خیلی زود بغضم میگیره...و اصلا جنبه ی فیلم احساسی دیدن رو ندارم البته جدیدا !

+یکی از خواننده های پیجم کامنت گذاشته بود که از این شکلکا بیشتر بذار... شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

این پست شکلک جدید و بیشتر گذاشتم...راضی ای؟! شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

دیروز امتحان عربی داشتیمشکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه...من دو دور خونده بودم ولی بازم اطمینان نداشتم به خودمشکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه...خلاصه سرکلاس تریپ درسخون برداشتم و با ژست تموم سوالا رو جواب دادم...شکلک سایز کوچک,شکلک ریزه میزه,شکلک وبلاگ نویسی,شکلک های فانتزیبعد امتحان دیدم هی بچه ها میان تک تک میپرسن چهارگزینه ای هارو چی زدی...و در کمال تصادف!!!! میفهمیدم که اونا کله شونو به معنی درسته نشون میدن و میرن...شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

در نهایت متوجه شدم که یکی از بچه ها از رو من نوشته و به نفرات بعدی انتقال داده....شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

حالا جالبیش چیه؟! اینکه من چهارگزینه ای هامو غلط نوشتم شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

به جان خودم هیچ وقت فکر نمیکردم به تنهایی بتونم میانگین نمرات کلاس رو سه چهار نمره بیارم پایین شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

 

  • zeinab a.m

نظرات  (۱)

وا زینب این چه عکسیه؟
شکلکا قشنگ بود میشه بگی از کجا برمی داری؟
پاسخ:
چشه مگه عکسه؟!
اره میشه : )
توی پیوند های وبلاگم نیگا کن...نوشتم "کپی پیست کن"
بخش آیکون های ریزه میزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">