صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

آموزش شکلک ها

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ

دو نقطه خط صاف چیست؟!

حرکتی ست بس پر کاربرد...هنگام مواجهه با موضوعی که نمیدونی باید بخندی ؟ یا مثلا موضوعی که اصلا خنده دار نباشه! مثل قیافه ی نیلوفر وقتی که اون کلیپ " جمشید خونه س" رو دیده :|

مساوی خط صاف چیست؟

همون دو نقطه خط صافه اما با دوز و شدت بالاتر...وقتی موضوعی پیش میاد و مورد بحث قرار میگیره که خیلی خــَـز و آبکی میباشد...که دلت میخواد به جای خنده زار زار گریه کنی...که دلت میخواد یکم خدتو قلقلک بدی که شاااااید خنده ت بگیریه و به موضوع بخندی...مثل وقتایی که دبیر دینی سر کلاس یه چیزایی رو با آب و تاب میگه =|

دونقطه دی رو که کاملا آشنایی دارین باهاش...بیشترین کاربرد رو برای نشون دادن شیطنت داره D:

دوتا هشت خط صاف چیست؟ :|

وقتی که خیییییلی از یه چیزی ذوق میکنی...مثل من که امروز تو جوّ ورزش زومبا بودم و آنیتا دوستی که تازه امسال باهاش اشنا شدم گفت که CD هاشو داره ^_^

 

یاد گرفتین شکلک هارو؟خوبه یه دور تمرین کنین فردا امتحان میگیرم :))))

 

این کفشا خوشگله نه؟

خیلی نازه...میخوام ازشون...از همشون...من عاشق کفشم...در حدی که همیشه اولین چیزی که توی ظاهر یک شخص چه دختر چه پسر نگاه میکنم کفشه...

ریلکسی یعنی فردا امتحان تاریخ داشته باشی 6 دررررررس...اما بشینی پشت لپتاپ و هــــی آپ کنی

حس خوب یعنی وقتی یه آهنگ ، کاملا حال درونی تورو نشون میده

 

آهـــــای حســـــود!!!

دیگه نمیخوام کور شی...گنــــاه داری...

از خدا میخوام دوتا چشم اضافه بهت بده...

تا بیـــــشتر بســـــوزی :) آرررررره عزیزم

 

حصین چی میگه؟؟؟

میگه:

از این لات الکیا آدم کلافه میشه
یارو شیش جیب میپوشه تو قیافه میره
اهـــ

فازشون چیه؟؟؟

ح

  • zeinab a.m

نظرات  (۹)

  • niloofar^ـــــــــــ^
  • in akse koooooooooooooo?????
    پاسخ:
    نشون نمیده؟!
    بابا شیطون حصین ابلیس گوش میدی؟:D
    عجبززززززز
    ماذا هذا فازا؟
    من تو فاز زد هستم ولی محرم اومد نمیشه گوش داد!
    در ضمن از اون شکلک ها بوووووود منم تو مطالبم می زارم اگه داری بیشتر بزار ممنون:)
    پاسخ:
    بعله گوش میدم :)
    هل انت ؟ :))))
    تو فاز زد هم هستیم....منم گوش نمیدم کلا یوهویی اینو نوشتم
    باشه حتما :)
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • naaaaaaaaaa....
    پاسخ:
    نشون میده بابا خودم دارم میبینمش
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • alan omad:) bia boro clipo bebin tu webam:)))))
    man daram az on kafshaaaa:P
    khhhhhhhhhhhhhk
    پاسخ:
    :)))) میخوام
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • چجور بزارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    لینکو کپی کن فقط
    نمیخواد دانلود اینا بنویسی
    =|
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • :|
    پاسخ:
    نشد
    بیخی میرم تاریخ بخونم بعدا میدی میبینم
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • برو اپارات بزن کلیپ خیلی خنده دار از علیرضا....بغد یه پتو و ی مرده اونو بزن :))) یا اولیه یا سومی
    پاسخ:
    اوکی :*
    اوپس!
    وبلاگ این دوستت هم خوبه من هر چقد خواستم نظر بزارم نشد http://www.yezange-khob.blogfa.com/
    پاسخ:
    میشه...ولی نباید آدرس وبلاگت رو بذاری...سایت بلاگفا آدرسی که blog.ir داشته باشه رو قبول نمیکنه
    سخت نگیر که جفت شیش نداد // فکر یار پشتیت نباش

    آقا من همینم ، لعنتی من // رنگ سختیا رو کم ندیدم


    صادق
    تکی داداش
    معتاد آهنگاتم
    آررررررره
    پاسخ:
    بعد این همه تاریکی...روشنیه بی شک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">