صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

جمشید خونه س؟!

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

 

یه کلیپه هستش... تو وایبر پره...من که عاشقشم ینی به شخصه هرموقع نگاش میکنم دل درد میگیرم از خنده...همونی که میگه جمشید خونهس...دیدین؟؟؟!!!

میذارم براتون...این لینکش " جمشید خونه س؟"

خداییییی عالیه...ببینین بخندین :)))))

 

+جدیدا تیپم سفید شده...راضی ام ازش...پاییز و زمستون رو با رنگ سفید میگذرونم... :)

و کاملا یوهویی همه چی باهم ست میشه... :)

  • zeinab a.m

جمشید

کلیپ

نظرات  (۲)

دلت خوشه بخدا...
پاسخ:
خنده دار نبود؟!
عاقا چرا هیچکی به این کلیپ نمیخنده؟
ینی من الکی خوشم؟! O_o

سلام شما هم مگـ به تازگی رفتید جنوب ؟!

پاسخ:
خیر پارسال رفتم : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">