صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

سرما خوردگی خر است

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

سرما خوردگی خر است :|

جاتون خالللللی یه جوووووری من سرما خوردم انگار که یه ماهه بود هیچی نخورده بودم!

مدرسه نرفتم : )

اصن یه حس دیگه ای داره وقتی همه مدرسه ن تو میای وبلاگو آپ میکنی

نیلو؟ من دیشب بهت اس دادم که نمیام ....بخد فک کردم ارسال شده اما امروز دیدم نیومده :(

ببخشید تهنا موندی =(

خیلی حالم بده...فک کنم مسموم شدم...هم مسموم هم سرماخوردگی

هعی خدا...شکر :)

دلم نمیخواست امروز مدرسه نرم...زیست داشتیم :( کاش میرفتم :(

الانم با زن داداش میشینیم فیلم نگاه میکنیم....

یکی از معضلات کوتاه کردن مو اینه که اگه چادر بپوشی خعلی ضایع میشه...هم سر میخوره هم اینکه قیافه م بد میشه :|

دیشب طی یک حرکت یوهوییییی و مُهـُـم این مشکلو حل کردم :)))

هفته ی بعد این موقع (یا شایدم یه ساعت بعد) من در راهِ سیتی میباشم...

برم و 5 روز اونجا بمونم...خداکنه دااش هم مرخصی بهش بدن بیاد...دلم براش تنگ شده

دعا کین حالم زود خوب شه...

فعلا

  • zeinab a.m

نظرات  (۳)

سلام سلامی به شیرینی دلت
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی داری ...
پاسخ:
سلام به روی ماهت :)
ممنون
باز رفتی سراغ کلیپس؟؟
پاسخ:
نه نه نه
منم خیلی بد سرما خوردم...
خیلی بده ولی مدرسه می رم ههههههه
پاسخ:
نوش جونت : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">