صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

آهنگ! دغدغه

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ

یه چیزی...

من اصلا یادم نبود با گوشی هم میشه آپ کرد :)))

از اونجایی که میدونم دلتون برام تنگ میشه (خخخخخخ مدیونین اگه فک کنین خودشیفته م) این دو روز هم براتون پست میذارم

در گوشی اعتراف میکنم که خودم دلم برای نوشتن تنگ میشه و طاقتم نمیگیره چیزی ننویسم!

یک مدت پیش من یه آهنگ توی ماهواره شنیدم که البته یادم نیست PMC بود یا Nex1 اما خیلی قشنگ بود...ایرانی بود یه اسم عجیب غریب هم داشت...هرچی فکر میکنم اسمش یادم نمیاد...سبکش هم هیپ هاپ بود...چجوری میتونم پیداش کنم؟! کسی نظری داره؟!

حتی یه تیکه از آهنگش هم یادم نمیاد وگرنه راحت میتونستم توی گوگل پیداش کنم... :) کلا خسته نباشم با این حافظه م که در حده ماهیه (3 ثانیه)

اون دوتا نوار کاست رو درست کردم...خعلی خوشگل شد...منتظرم فرصت پیش بیاد عکسامو چاپ کنم قاب عکس هم درست کنم

 

+موهامو کوتاه کردم...پسرونه...فشن! راضی ام ازش :"> البته ما کلا کلیپس رو یک ساله کنار گذاشتیم! بهله...گامی در جهت پاکسازی این مرز و بوم از کلیپس های مخرّب !!!

من اون آهنگ رو می خوااااام

 

 

  • zeinab a.m

نظرات  (۴)

عجبززززززززززز
من که دوس دارم کلا روانی بودنو...:))))))))))
موفق باشید!
پاسخ:
:)
کیلیپس؟:))))))))
همون قابلمه و اینا؟:D
پاسخ:
عه به شما گفتن قابلمه؟؟؟؟؟ دیگ بود که!
بیخیال شو
پاسخ:
بیخیال چی دقیقا؟
آهنگو میگم
پاسخ:
آهان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">