صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

جوگیر

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

واااااای من جوگیر شدم باز

یک عدد سایت یافتم...

از اونایی که وقتی نگاشون میکنم کل وجودم شاد میشه و دوست دارم همه شو درست کنم

پر ایده های قشنگ...

یعنی الان فقط منتظر یه وقت خالی می باشم تا همه رو امتحان کنم :)

خیلی نانازن

فردا میرم دیار خودم... شهر خودم... اما میترسم...از روبه رو شدن با یه سری افراد... میدونم که اگه ببینمشون کل هفته م خراب میشه....

موندم چی پیش میاد...

تا جمعه وبلاگو آپ نمیکنم...شنبه هم دوتا امتحان دارم درنتیجه همون شنبه بعد مدرسه میام 

میدونم دلتون برام تنگ میشه ولی خب چاره ای نیست باید تحمل کنین :) مجبــــــــــورین میفهمی؟؟؟ مجبـــــور :))))  

ادامه مطلب چندتا از اون عکسایی که میخوام رو اتاقم پیاده شون کنم میذارم 

دوس داشتین نگاه کنین

خیلی خوجلن نه؟؟؟؟

میدونم خودم 

  • zeinab a.m

نظرات  (۱)

اره مخصوصا اون تابلو عکسا
پاسخ:
آره آره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">