صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دوست مخالف...خوب یا بد؟

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

کاش میشد که هر دختر و پسری یه دوست از جنس مخالف می داشتن...که بدون اینکه هیچ قصد و غرضی بهش داشته باشه اونو کمکش میکرد!

چه کمکی؟ عرض میکنم خدمتتون

بیشتر شکست های این روزامون بخاطر ضربه خوردن از طرف مقابله...اینکه نمیتونیم تشخیص بدیم طرف الان داره مخ میزنه؟ نخ میده؟ مظلوم نمایی میکنه ؟ راست میگه؟ حرف دلشه که داره میگه؟؟؟ 

اگه هرکس یه دونه دوست از جنس مخالف داشت...اوشون (همون دوسته ) میاد و خصوصیات جنس خودش رو در مواقع مختلف شرح میده...

به عبارت دیگه...فرض میکنیم اون دوستِ ، یک پسر باشه...بیاد و بگه که وقتی یه پسر بهت میگه من عاشقتم تا ابد...منظور واقعیش چیه؟

آقا پسرا امیدوارم جبهه نگیرین...بین ما دخترا هم خیلیا هستن که حرفاشون حرف دلشون نیست و فقط میخوان به اصطلاح مخ طرفو بزنن...

خلاصه میگم...کاش هرکس یه دوستی داشت جنس مخالفشو بهش میشناسوند (عجب فعلی شد.... )

بهله :)

  • zeinab a.m

نظرات  (۹)


تاریخ را  دوباره سه باره .... تجربه نکن 
تجربیات دیگران را بخون 
روزنامه ها صفحه های حوادث پره
پاسخ:
از خوندن تجربیات دیگران این مطلب به ذهنم رسیده!
جنس مخالف رو باید یک عمر باهش زندگی کنی تازه شاید بشناسیش
با دوستی یکی و دو ماهه و حتی چند ساله نمیشه
پاسخ:
اینو موافقم
اما خودشون میتونن به طرف مقابل کمک کنن...نه؟
  • شمشاد امیری خراسانی
  • معمولن پسرا برای مخ زدن! خیلی کار ها می کنند... (هرکاری که از دستشون بر بیاد!)

    ولی اگه کسی واقعا آدمو دوست داشته باشه منافعه عشقشو به منافع خودش ترجیح میده...
    اگه جایی قرار باشه ضایع بشه ترجیح میده خودش ضایع بشه تا عشقش (به شدت)


    کلید رمز فهمیدن عشق پسرا اینه: (غیرت و غیرت بیش از حد!)
    اون پسره چرا اینجوری نگاه کرد؟ خیلی لباسای روشن نپوش! وقتی باهاش قرار دارین اکثرا حواسش  به اطرافشه و با یه نگاه محکم اطرافشو نگاه می کنه تا وقتی با عشقشه کسی دست از پا خطا نکنه

    یه نکته جالب : پسرا دخترا سهول وصول رو سریع از سرشون بیرون می کنند!
    ولی بیش از حدش هم خوب نیست!!! مثل من که اصلا خاطره خوبی ازش ندارم
    پاسخ:
    خب من براتون یه مثال میزنم...
    کسی که با من بود به شدت غیرتی بود...تا حدی که نمیذاشت به محض تاریک شدن هوا پامو از خونه بیرون بذارم...این یعنی غیرت درسته؟! بخاطر من زیر چشم دوستش که به من نگاه کرده بود کبود شد...این یعنی غیرت درسته؟! و خیلی موارد دیگه...اما چطور شد که بیخیال همه چیز و همه ی قرار ها بین مون شد؟؟؟؟
    خوب بودنش ک خوبه ولی
    الان عشق=پول
    پاسخ:
    عشق = سرگرمی!
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • پسری که دوست داشته  باشه عمرابخواد باهات دوس شه ...میاد خواستگاری نه پیشنهاد دوستی بده :)
    هستن اینجور پسرایی=> من خودم شخصا بودم و هستم:) در جریانی که....مهم رفتارت با جنسهمخالفه عاطفی برخورد کنی اونجور باهات برخوردمیشه دقیقا بازتابه رفتارایه خودته ...پیشنهاد بدن تو باید سفت و محکم وایسی سره حرفت ک بله فلانی من فقط میخوام دوسته فابم باشی نه بی اف...وقی توام عینا بهش کمک میکنی نصیحت میکنی...مطمئن باش مثه خواهرش میشی...یا دوسته فابش....و اما اگر خودت احساس پیدا کنی باید با اون شخص ی مدت حرف زنی یا بش بگب ک ی مدت خودشو جم کنه :)
    و منالان اون پسرایی که مثه داداشمن خودشونم میدونن برا همین نمیزارن ذهنشون بشکنه اون مرزو....مدیونه این رفتارام ک الحمدالله اونا فکر بد نمیکننو همیشه بهترین دوستام بعده تو و مامان بابامن :)
    پاسخ:
    کره نازارررررر :))))
    خودت که درجریانی...هیدن رو یادته؟ من چقد حد خودمو نگه داشتم؟آخرش چی شد؟
    یا مثال های دیگر...آقا کلا این موضوع ریشه در شانس من داره :)))))
    بعله اونم میشه
    پاسخ:
    :)
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • na janam...pas chera ba man onjor nbud ????b manam pishnahad dad valimohito ye jor kardam k mese khaharesh shudam:) ba inke dusesh dashtam....toam avalesh injor budi vali badesh va dadi:( nidunam chi begam:((((( halam gerefte madyuni age fk koni taze az on makane khub darumadam:))))
    پاسخ:
    خخخخخخخ خیلی دیوونه ای بخدا :))))))))
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام سایتت خیلی جالبه 
    کاملابانیلوفرموافقم

    پاسخ:
    سلام
    مرسی : )
    اره منم کلا با اون موافقم : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">