صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

یوهویی

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

 

همینجوری خوشم اومد از این عکسه

+ امروز جمعه بود و دلگیر و پر از اعصاب خوردی

مرورگر کروم جدیدا هنگ میکنه! موزیلا هم نصف صفحه تبلیغه!

و من در اوج صبوری براتون پست میذارم

اینجا بلاگ دات آی آر است...صدای مرا از حرف دل می شنوید! آی لاو یو مای آدیِنسِز

واااای عاشق این شکلکا شدم چه گوگولی مگولین آدم دلش میخواد با کله بره تو صفحه

 

ووووووووووووووووووووویییییییییییییییییی

این شکلک که گذاشتم این بالاییه   منو یاد یه بنده خدایی تو لاین میندازه...عـــــاخِی به این میگفت همون شکلکه که مظلوم وایمیسه :)))

سرده هوا... دستام یخ زده :)

برای امتحان فردا آماده م ولی میترسم...امیدوارم نمره کامل بگیرم

از همین تریبون اعلام میکنم : نیلو اون امانتی هایی که قرار بود برام درست کنی یادت نره

امیدوارم همیشه لبتون مثل این باشه

  • zeinab a.m

نظرات  (۲)

  • niloofar^ـــــــــــ^
  • :|
    من صوبتی ندارم واقعا سیمی:))))) ای یــــــــــــــــــــــــــــــــــــَخ زدم :(((((( 
    از سردیه کلاس یکم اونورتر:((((( هی خدا ....سیمی؟؟؟؟ ی چی بگم دوام نمیکنی؟؟؟؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    اون امانتی هاصن نمیدونم کجاس باید طی ی عملات اتاقو زیر و رو کنم :D

    غلط کردم :(((( نزن گُ......ه خوردم :)))))
    پاسخ:
    مــــــن تورو کشتمـــــــــت باشه؟؟؟؟!!!!!
    چه دوستایی دارین به به
    دوستای بنده ک ادم نیستن ههه :)
    پاسخ:
    بهله من دوستامو خیلی هم دوست دارم :)
    البته حیف گروهمون پاشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">