صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

جمعه بارونی

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

سلامی به خنکی هوا بعد از بارون :)

امتحان ادبیات داریم حس ادبیم زیاد شده به دل نگیرید :))))

دو روزه هی میخوام با آقای فامیل که از خودم 2 سال کوچیکتره بریم دوچرخه سواری هی هوا بارونی میشه نمیشه بریم!

ایشالله پنج شنبه هفته بعد

نمیدونم چرا واسه تاسوعا عاشورا ذوق دارم! 

از اینکه میخوام چادر بپوشم یا اینکه قراره بریم شهرستان یا اینکه قراره یه سری افراد رو ببینم...یا شایدم واقعا دلم برا گریه کردن و لباس مشکی تنگ شده...نمیدونم

دلم یه تغییر حسابی میخواد...از این رو به اون رو...البته تغییر خوب!

بازم میام مینویسم 

  • zeinab a.m

نظرات  (۱)

امروز اینجام کلی بارون اومد (قزوین) :)
پاسخ:
چه خوب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">