صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

بدون شرح

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

جاتون بسی خالی...

اینجا هوا بارونیه!

در واقع بس نا جوانمرانه دونفره است!!!

واقعا دلم میخواد بدونم چه رابطه ای بین بارون و ترافیک وجود داره؟!

نیم ساعت تو ترافیک بودم تا به مطب رسیدم =|

امروز پلاک های ارتودنسی رو گذاشتم...تحملش یکم سخته!

اینا به کنار دکتر محترم با منشیش بحثش شده بود سر من خالی نمود =|

خلاصه میکنم

دلم برای محرم تنگ شده

  • zeinab a.m

نظرات  (۵)

یه لحظه فک کردم این مطلبو من نوشتم
نمیدونم من شبیه شمام یا شما شبیه منی
عجب....
پاسخ:
از چه لحاظ فکر کردی خودت نوشتی؟
کلا طرز حرف زدنت مثل منه :)
پاسخ:
بهله :)
خب شاید تو برادر دوقلوی منی هااا؟ من خیلی دارم دنبالش میگردم شاید تو باشی
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • mmmmmmmmmm...moharam ye yehafte dg miad:)
    simi jon chetori????:D
    پاسخ:
    بهله در جریانم :)
    عاااااالی دلت بسوزه خودت میدونی از چه لحاظ میگم!!!!
  • سید مرتضی
  • چ خوب شما چقدر با هم تفاهم دارید ....
    پاسخ:
    اره داداش دوقلومه :))))
    سلام

    خوش به حالتون که اینقد بارون دارین :(((
    ما چه کنیم که وسط کویریم
    باید بسوزیمو بسازیم :((
    پاسخ:
    آخی عزیزم...ما به جای شمت هم لذت میبریم غمت نباشه :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">