صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

آقای ایموتو...چه کردی با ذهن پریشان من!

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ

این روزها بسی سرم شلوغ است...

دلم یه تحقیق پر از چالش میخواد...جوری که حسابی درگیرش شم و به نتیجه هم برسم...

اول رفتم سراغ برمودا...اما هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ فیزیولوژی کششِ اطلاعاتش رو ندارم! مبحث سنگینیه!

اما موضوعی که به شدت درموردش مشتاقم :

آزمایش آقای ایموتو بر روی مولکول آب

قبلا از طریق فیلم آناهیتا راجب این موضوع اطلاعات کمی داشتم....برام جالب بود اما الان یکم پیشرفته تر از قبل راجبش فکر میکنم

اگه لینک بالا رو مشاهده کنید...کمی اطلاعات به دستتون میرسه!

مثلا...ایشون با دستگاه مخصوصی آب های نواحی مختلف رو منجمد کردن و همزمان ازشون عکس انداختن!

اینکه به این نتیجه رسیدن که افکار مردم روی مولکول و شکل بلورهای آب تاثیر میذاره خیلی قشنگه...

شدیدا دلم میخواد اطلاعات بیشتری راجبش به دست بیارم...برای موفقیتم دعا کنید :)

  • zeinab a.m

نظرات  (۱)

بزرگی خدارو ببین...


خدا این طرفا انتن نمیده احیانا
خیلی وقته ندیدمت
پاسخ:
خدا همه جا آنتن میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">