صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

لوکِ معمولی! ( ˇ෴ˇ )

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ب.ظ

خداوندااااا آخه سوتی تا چه حد؟!!!

شما یه همایش رو تصور کنین که جمع خیلی جدی باشه...اکثرا رنگ تیره و یا چادری باشن

اون وقت من.. خیلی شیک و مجلسی خوش و خرم با مانتوی سبزآبی و آستینای تازده و دستبند و شال و اینا رفتم تو اون همایش!!!

سعی نمودم به رو خودم نیارم و پرستیژ خودم رو حفظ کنم

اینا به کناااااار آخه یکی نیست بگه زینب کوووری نمیبینی جلوت پله هست؟! چشمتون روز بد نبینه قشنگ ضایع گشتم...یه جوووووری رو پله ولو شدم مجری بنده خدا یه دقه مکث کرد :">

هیچی دیگه حالا مگه خنده م بند میومد؟! رفته بودم رو ویبره ;D

و امروز به این نتیجه رسیدم که دیگه هیچ وقت با پرستیژ راه نرم =)

خوشحالم که فردا زیاد درس نداریم

جدیدا عاشق آهنگ جاده یک طرفه- مرتضی پاشایی شدم...مخصوصا اون قسمتش که میگه :

" میدونی...حالم این روزا...بدتر از همه س...آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو  شڪست ...قول بده که تو... از پیشم نری...واسه من  عاشقے  دیگه جاده ی یــڪ طر؋ــہ  س...میمیرم بری...آخرین دفعه س! "

 

خوش باشید ◕‿◕

  • zeinab a.m

نظرات  (۳)

فک کنم سوتی زیاد میدی ن؟
عایا درست میگم :)
پاسخ:
بلی بلی درست می فرمویی :)
  • شمشاد امیری خراسانی
  • درود بر بانو زینب که هر چی هم هست یه رنگه اونم نگ خودش نه مثل هزاران دیگه مثل آفتاب پرست

    پاسخ:
    مچکراتم ^_^
  • سید مرتضی
  • این یه بازیه ....
    پاسخ:
    چی یه بازیه؟!
    O_o
    o_O
    O_O

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">