صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

مزاحم !

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ

دوباره سلام

خیلی مسخره ست توی خواب شیرین باشی...یهو یه صدای وحشتناکی توی گوشت پخش شه...چشماتو باز میکنی ولی پنج دقیقه طول میکشه تا ری استارت شی و بفهمی قضیه چیه!

 خلاصه وقتی روشن شدی میفهمی عــــه گوشیت داره زنگ میخوره و اون صدای وحشتناک هم ویبره ی گوشیت بود!!!

اولش خوشحال میشی با خودت میگی یعنی کی به یادت بوده و بهت زنگ زده؟

یه لحظه تموم آدمایی که دلت میخواست بهت زنگ بزنن رو توی ذهنت مرور میکنی...شاید روی یکی دوتا از اسم ها چند ثانیه مکث کنی

تا تو بخوای به خودت بیای ویبره ی گوشیت قطع میشه...

تصمیم میگیری به ادامه خواب نازنینت برسی که دوباره صدای ویبره پخش میشه =|

با ذوق صفحه گوشی رو نگاه میکنی...یهو تموم تصوراتت روی سرت خراب میشه

عـــاخه آدم حسابی انگیزه ت از مزاحمت چیه؟! =|

خو تو نمیگی روز تعطیل من دلم میخواد تا 12 بخوابم؟ =|

خسته م میفهــــــمی خسته =)

دو سه روزی میشه یکی مزاحمم میشه...نمیشناسمش ولی یه حدس هایی میزنم!

دلم میخواد حدسه اولم درست باشه :D

درگیر پروژه های فتوشاپ داداشمم... کلاسشو اون رفته من باید مشق هاشو انجام بدم خخخخخخ :)

فردا امتحان ندارم ولی همینجوری هوس کردم درسای روزای بعدم رو بخونم...نمی دونم چرا انقد برای امسال ذوق دارم

برا وبلاگ هم ذوق دارم...دوس دارم همش بنویسم :)

  • zeinab a.m

نظرات  (۴)

  • سید مرتضی
  • همش نوشتن مهم نیس
    خوب نوشتن مهمه
    موفق باشی
    زینب
    پاسخ:
    اره خب
    من معمولا همونجوری که حرف میزنم مینویسم :)
    ممنون از توصیه ت
    khhhhhhhhhk......mifahmam khasteii khaste:))))
    az on mozahemam k nazashte bekhabi tashakorate faravan midaram:D
    hadset chie???b manam bogo khob!!!=>
    پاسخ:
    میگم بهت :)
    دلتنگی یعنی دم ب دقیقه صفحه گوشیتو نگاه کنی و
    وانمود کنی داری ساعتو نگاه میکنی...

    ساده نویسی رو خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    بدبختیش اینه ساعتو ببینی ها ولی یادت بره ساعت چند بود :)))))

  • محمد محمدیان رباطی
  • سلام
    نوشته های جالبی بود
    ایشالله موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">