صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

چیزایی رو که اینجا میخونی به کسی نگو!

صرفا جهت خالی شدن

حرفای درگوشی من با آدمای مجازی
صرفا جهت خالی شدن!!
/(ッ)\

دوست مجازی

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

یه سری وبلاگ هارو که می بینم... بازدید کننده هاشون خیلی بالاس...یهو دلم میخواد :)

حس خوبیه اینکه بدونی چند نفر توی دنیای مجازی هواتو دارن

یادش بخیر اون زمانی که LINE و WECHAT داشتم...پست گذاشتن ها...کامنت هایی که دوستای مجازیم برام میذاشتن...و چقدر دلم خوش بود به بودن شون..اما با برکناری موبایل نازنینم دوستای مجازی هم پرید =)

웃 유

خیلیا بهم میگن آدم شادی هستی ... شاید باشم شاید نباشم!

صادقانه بگم توی اوج ناراحتیم یه چیزی که حتی شاید برا بقیه خنده دار نباشه میتونه باعث شه کلی بخندم :)

اما وای به اون روزی که تموم خاطره ها و غصه ها یهو بهم هجوم بیارن...

مثل خیلی از آدما سره هیچ کس خالی نمیکنم!

میریزم تو خودم...یا نهایتا همه رو توی چند جمله تایپ میکنم و SEND ... 

یه جمله خوندم خیلی بهم چسبید...ینی قشنگ به دلم نشست :

کل عمرمون دپرس هستیم ولی تو اعلامیه مون می نویسن شادروان!

  • zeinab a.m

نظرات  (۵)

  • خانم والیوم
  • خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم..

    اما اینو بدون هیچ دوست مجازیی نمیتونه جای یه دوست واقعی رو بگیره.

    پاسخ:
    ممنونم
    آره! من دوست واقعیشو دارم و بهشم افتخار میکنم
  • niloofar^ـــــــــــ^
  • GHALAT KARDIIII...PAS MAN MORDAM???SARE MAN KHALI KON:)
    پاسخ:
    نه گلم محااااااله :*
    میگفت خیلی دورم شلوغه
    آخرش تنها رفت...
    پاسخ:
    من میگم :
    دورمو از همه ی آدما خالی کرد و آخرش خودشم رفت!
  • کمی بودن ...
  • تلخ ترین قسمت زندگی اینه که بگی:

    چی فکرمی کردیم وچی شد!!!!!!!!!
    پاسخ:
    موافقم شدید
  • شمشاد امیری خراسانی
  • با مجازی سازی دوستا خیلی مخالفم فقط فیس بوق

    یه هو میبینی قاطر رنگ کردن به جای اسب خسرو پرویز بهت انداختن والاااا :)
    پاسخ:
    فیسبوق هم همینطوره!!!
    تازه اونجا بدتره گنجیشک رنگ میکنن جای خر میندازن به آدم!
    اسب خسرو پرویز چه شکلیست عایا؟! =)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">